Tycker du att tjejer kan ligga runt
på samma sätt som killar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-06-03 08:33
Bejakar de sin sexualitet eller ska man slut-shama tjejer?
på samma sätt som killar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-06-03 08:33
Bejakar de sin sexualitet eller ska man slut-shama tjejer?
Såklart! Mer njutning till brudarna!
Jag hade en vän som låg runt med alla. Jag skulle vilja säga halva stan men det är nog mer hela stans killar hon har legat med. Hon ligger med alla även hennes kompisars pojkvänner, sambos, och makar och självklart har hon förlorat många tjejkompisar under åren. Vi var ett stort gäng på 20 personer 10 killar där och Hon hade legat med dem alla. De sa så här om henne.. när man går ut på krogen och inte hitta något sista minuten ligg så är det bara att smsa henne så kommer hon och man får ligga ändå. Inte lika bra sex men det får duga.
Jag tycker inte att man ska ligga runt. Om de bara anade vad killar säger om den peronen bakom deras rygg. De får ett dåligt rykte och utnyttjas bara för sex. Nej de flesta killar vill inte ha en tjej som har legat med halva stan.
Killar snackar också. Inte bara tjejer.
Personligen förstår jag inte alls riktigt grejen med att hålla på och ligga runt. Men att det skulle vara speciellt mycket värre ifall tjejer gör det än om killar gör det. Skulle väl i så fall vara ifall det gäller personer som har barn, för då skulle jag väl tycka att det är extra viktigt för en kvinna att i första hand fokusera på att ta hand om sina barn snarare än att träffa en massa snubbar och ligga runt med. Men annars finner jag för min del ingen speciell anledning till att det skulle vara mer rätt eller fel att ligga runt beroende på ifall det är en tjej eller kille som gör det.
Måste vara skönt för dig nu med sommarlov från åttans klass?
Det är väl klart att du kan och får ligga med halva, eller hela stan om du vill det.
Men då får du leva med att många tjejer i samma stad kommer att tycka att du är patetisk och äcklig.