Tycker du att tjejer kan ligga runt
på samma sätt som killar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-06-03 08:33
Bejakar de sin sexualitet eller ska man slut-shama tjejer?
på samma sätt som killar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-06-03 08:33
Bejakar de sin sexualitet eller ska man slut-shama tjejer?
Att ligga runt är inte bra för någon.
Att ligga runt är inte bra för någon.
Tycker det beror på. Är det en destruktiv bana, som att hon ligger per automatik efter en fest eller liknande är det inget sunt beteende. Är ofta skitsex som inte ger tjejen något.
De tjejer som är unga och haft 100+ partners, hur många samlag har varit värda någon eftertanke?
Tycker det beror på. Är det en destruktiv bana, som att hon ligger per automatik efter en fest eller liknande är det inget sunt beteende. Är ofta skitsex som inte ger tjejen något.
De tjejer som är unga och haft 100+ partners, hur många samlag har varit värda någon eftertanke?
Men vad är egentligen definitionen på att "ligga runt"?
Är det ens totala antal sexpartners? I så fall, under vilket tidsintervall talar vi om?
Finns det även siffror på antal partners vid givna åldersintervall? Alltså hur många bör jag ha haft sex med när jag fyllde 30? Och finns det även ett max-tak som man, gud förbjude, inte bör överstiga..?
Eller är det att man har sex med en viss person på tisdagen och så har man sex med någon annan person på lördagskvällen???
Frågorna hopar sig och världen vill veta!
Och förresten, vad är egentligen det perfekta antal tidigare sexpartners? Har sett frågan ställas tidigare, men har aldrig sett någon kunna svara entydigt på denna fråga.
Näää, just det...
Inte en aning och helt ärligt struntar jag i det. Är inte intresserad av att ha inskränkta människor i mitt liv.
Kanske ska tillägga att förutom trafiken med män så har jag ju god ekonomi, är vältränad och har tonårsbarn med mopeder och a-traktorer så jag är en udda fågel från början till slut i grannskapet!
Lägg sedan till att jag har musiksystem i huset och det är inte dansband jag spelar...
ah jo, det står tydligt att du gillar dansband!
"Lilla fröken fräken" på högsta volym! de e najs! (eller inte)
Och för att svara på enkäten:
Ja, det tycker jag att de kan göra! Trött på slut shaming.
Önskar att mina döttrar "ligger runt" så länge de mår bra av det och att de hittar sig själva. Kvantiteten är inte det viktiga.
När det gäller mina partners så har de varit en produkt av sin historia, om de har formats till denna underbara människa genom att ha legat runt tidigare så är det så.
Ser det vare sig som en belastning eller fördel.
ah jo, det står tydligt att du gillar dansband!
"Lilla fröken fräken" på högsta volym! de e najs! (eller inte)
Var tvungen att kolla Will Sparks... dina grannar är lyckligt lottade (eller inte)
Rammstein är gammal favorit men bör höras i första hand
Mina grannar har annars fått njuta Hermanos 5-5... (namnet låter ju som ett dansband)
Personligen förstår jag inte alls riktigt grejen med att hålla på och ligga runt. Men att det skulle vara speciellt mycket värre ifall tjejer gör det än om killar gör det. Skulle väl i så fall vara ifall det gäller personer som har barn, för då skulle jag väl tycka att det är extra viktigt för en kvinna att i första hand fokusera på att ta hand om sina barn snarare än att träffa en massa snubbar och ligga runt med. Men annars finner jag för min del ingen speciell anledning till att det skulle vara mer rätt eller fel att ligga runt beroende på ifall det är en tjej eller kille som gör det.