• Anonym (Fakkföreningen)

Tycker du att tjejer kan ligga runt

på samma sätt som killar?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-06-03 08:33
    Bejakar de sin sexualitet eller ska man slut-shama tjejer?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tycker du att tjejer kan ligga runt
  • Mandel
    Ascendere skrev 2020-06-03 09:26:58 följande:

Klart de kan. Dock får man räkna med att det kan försvåra när/om man vill stadga sig och bilda familj.

Hur vet man att någon legat med många då? Det sitter ju liksom inget räkneverk i musen...
    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Mandel
    Anonym (Fakkföreningen) skrev 2020-06-03 09:28:43 följande:
    Går säkert mycket rykten om dig då?

Inte en aning och helt ärligt struntar jag i det. Är inte intresserad av att ha inskränkta människor i mitt liv. 

Kanske ska tillägga att förutom trafiken med män så har jag ju god ekonomi, är vältränad och har tonårsbarn med mopeder och a-traktorer så jag är en udda fågel från början till slut i grannskapet!
    Lägg sedan till att jag har musiksystem i huset och det är inte dansband jag spelar...

• Anonym (Man 28 år)

Självklart! Upp till var och en och ingen annan ska drömma den som vill ligga runt.

• Anonym (-)

Så länge hon inte bryr sig om mitt antal bryr jag mig inte om hennes.

Mandel skrev 2020-06-03 09:35:44 följande:

Inte en aning och helt ärligt struntar jag i det. Är inte intresserad av att ha inskränkta människor i mitt liv. 

Kanske ska tillägga att förutom trafiken med män så har jag ju god ekonomi, är vältränad och har tonårsbarn med mopeder och a-traktorer så jag är en udda fågel från början till slut i grannskapet!
    Lägg sedan till att jag har musiksystem i huset och det är inte dansband jag spelar...

Härligt Skrattande
    Mandel skrev 2020-06-03 09:32:29 följande:
    Hur vet man att någon legat med många då? Det sitter ju liksom inget räkneverk i musen...
    Plingsignal och en display. "You are number 38"  Skrattande
  • Mandel
    Anonym (Fakkföreningen) skrev 2020-06-03 09:52:18 följande:
    Plingsignal och en display. "You are number 38"  Skrattande
    Hahaha!

Har försökt få svar på den frågan i många trådar, men ingen vill svara...
    Hur många jag har legat med är det ju bara jag som vet. Och även om jag säger ett antal så finns det inga som helst garantier för att jag säger sanningen. Och vad spelar det förflutna för roll? Det är väl hur det känns här och nu som är det viktiga. 

Folk måste lära sig att det är skillnad på sex och kärlek! Och att kvinnor också måste få ha sex utan att känna skam, inte bara klappa män som legat med många på axeln och ge tummen upp...
  • StevenDiese

Det är självklart bra om fler ligger runt. Det blir ju mer sex för samtliga då liksom!

Sen bör man ju se till att använda kondom dock för att inte få epidemier av könssjukdomar.

Mandel skrev 2020-06-03 10:24:53 följande:
    Hahaha!

Har försökt få svar på den frågan i många trådar, men ingen vill svara...
    Hur många jag har legat med är det ju bara jag som vet. Och även om jag säger ett antal så finns det inga som helst garantier för att jag säger sanningen. Och vad spelar det förflutna för roll? Det är väl hur det känns här och nu som är det viktiga. 

Folk måste lära sig att det är skillnad på sex och kärlek! Och att kvinnor också måste få ha sex utan att känna skam, inte bara klappa män som legat med många på axeln och ge tummen upp...
    Kan bara hålla med. 
  • Anonym (inte bra)

Att ligga runt är inte bra för någon.

Svar på tråden Tycker du att tjejer kan ligga runt