• Anonym (Fakkföreningen)

Tycker du att tjejer kan ligga runt

på samma sätt som killar?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-06-03 08:33
    Bejakar de sin sexualitet eller ska man slut-shama tjejer?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tycker du att tjejer kan ligga runt
  • Anonym (Tjej26)

Jag har varit med en person. Kommer antagligen vara det resten av livet. Vi fann varandra när jag var 14 år. Nu är jag 26 år. Vi älskar varandra fortfarande jättemycket och allt är bra. Dock tycker många tjejer att jag är konstig...

• Anonym (Tuppis)
    Anonym (Hallå) skrev 2020-07-11 10:51:45 följande:

Jösses en till som inte fattar....antalet sexpartners är inte en garanti för ett bättre liv som du beskriver....får ont i magen av dessa inlägg

Vet inte riktigt var jag skrev det....
  • Anonym (Hallå)
    Anonym (XY) skrev 2020-07-11 14:07:48 följande:

Korkad? Jag presenterar ett dilemma och du bortser från förutsättningarna?

I fångarnas dilemma så vill du förmodligen ha med en telefon... (slå upp det så du vet vad jag pratar om)

Halleluja har du ett uppslagsverk du måste vara bildad som bara den...ticken lyckost du är ...jösses Matilda gott om d.rar
  • Anonym (Jrkr)
    Anonym (Fakkföreningen) skrev 2020-06-03 08:15:40 följande:

på samma sätt som killar?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-06-03 08:33

Bejakar de sin sexualitet eller ska man slut-shama tjejer?

Nej det tycker jag inte, likaså med killar. Folk gör självklart som de själva vill. Men det är ingenting jag gillar iaf.
  • Anonym (Jrkr)

Tror folk ligger runt för deras självförtroende är dåligt.

• Anonym (XY)
    Anonym (Hallå) skrev 2020-07-14 00:46:23 följande:
    Halleluja har du ett uppslagsverk du måste vara bildad som bara den...ticken lyckost du är ...jösses Matilda gott om d.rar

OK, jag sänker nivån så du kanske förstår:

Om jag presenterar ett dilemma som går ut på att du måste välja antingen en spark på pungen eller två timmars "tusen nålar" så kan du inte välja mjukglassen som du nyss hittat på.
    Och visst är jag en lyckost som haft lite tur när skaparen delade ut intelligens...

• Anonym (Hallå)
    Anonym (XY) skrev 2020-07-14 06:17:06 följande:

OK, jag sänker nivån så du kanske förstår:

Om jag presenterar ett dilemma som går ut på att du måste välja antingen en spark på pungen eller två timmars "tusen nålar" så kan du inte välja mjukglassen som du nyss hittat på.
    Och visst är jag en lyckost som haft lite tur när skaparen delade ut intelligens...

Du måste blivit sparkad många ggr på den delen för smart är du inte vännen Ditt upplägg är enbart patetiskt och inget annat...hejdå musen
  • Anonym (Tuppis)
    Anonym (Hallå) skrev 2020-07-14 09:15:32 följande:

Du måste blivit sparkad många ggr på den delen för smart är du inte vännen Ditt upplägg är enbart patetiskt och inget annat...hejdå musen

Tänker inte diskutera med dig, det gör jag inte med fyllon och idioter (eller fulla idioter) men konstaterar återigen att det verkligen finns "roliga" individer i vår herres hage.....
  • Kirenaj68
    Anonym (Jrkr) skrev 2020-07-14 01:44:21 följande:

Tror folk ligger runt för deras självförtroende är dåligt.

Bekräftelsebehov.
  • Kirenaj68

Kan killar så kan tjejer. Är man singel eller lever i ett öppen förhållande och sköter det på ett ansvarsfullt sätt (alla gör inte det. könssjukdomarna ökar stadigt) så varför inte. Men jag hade nog tvekat att inleda ett förhållande med en kvinna som hade knullat runt. Klarar en sån kvinna ett normalt förhållande? Lite dubbelmoral där, jag vet. Men jag får väl stå för det.

Svar på tråden Tycker du att tjejer kan ligga runt