• Anonym (Fakkföreningen)

Tycker du att tjejer kan ligga runt

på samma sätt som killar?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-06-03 08:33
    Bejakar de sin sexualitet eller ska man slut-shama tjejer?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tycker du att tjejer kan ligga runt
  • JossanB
    NickeA skrev 2020-06-10 14:17:14 följande:

Som sagt jag har utnyttjat många tjejer samt varit otrogen. För de är jag inte äcklig

Det är just de du är! Äckel
  • Asiaten87

Jag tycker att man ska leva sitt liv så som man vill o vill man ligga så ska man göra det vare sig man är man eller kvinna. Du bestämmer över din kropp o är man kåt så varför inte få njuta av andras kroppar.

• Anonym (tobbe)

Tjejer får ligga runt lika mycket som killar dock får dom räkna med att en del killar kanske inte vill ha dom då på samma sätt som en del kvinnor inte vill ha män som ligger runt. jag vill inte ha en flickvän som legat runt för jag tycker att det är avtändande. Och sen vill jag att tjejen ska se på sex på samma sätt som mig. Däremot ser jag givetvis inte ner på dom som ligger runt dom har bara en annan sexualitet.

• Anonym (Får får lamm)

Alla KAN ligga runt om de vill. Finns ingen lag mot det. Så vill man så kan man. Känns som en annan fråga. Däremot kommer de att betraktas som oseriösa och som nån man bara ligger med (om nu TS var ute efter vilka ÅSIKTER folk har om de som ligger runt). Det är inget förlegat att tycka så om folk som ligger runt. De får väl ha sina vanföreställningar om att de äger sin sexualitet baserade på instagramkändisar som lever i nån fantasivärld, hur mycket de vill. De kommer ändå att betraktas som spermahinkar. De är som de tondöva idioterna som deltar i t.ex X-factor och som är helt säkra på att de har X-factorn för att familjen/vännerna sagt att de är skitbra men att de sen får en reality check från domarna men inte kan ta att de suger och dessutom börjar bråka...

• Anonym (Sjöjungfru)

Jag vet att många som ligger med många gärna skyller på att dom är kåta, har en stark sexdrift osv.

Men jag tror att dom som söker sig sexuellt till många människor egentligen söker något annat som han eller hon TROR är upphetsning.

Bekräftelse. Omtycknad. Kärlek. Närhet. Psykisk värme.

Så därför ser jag kvinnor som ligger runt som rätt sorgliga och tragiska. För mig letar dom med ljus och lykta efter något dom behöver men aldrig kommer hitta i en kuk.

• Anonym (Sant)
    Anonym (Sjöjungfru) skrev 2020-06-18 20:18:00 följande:

Jag vet att många som ligger med många gärna skyller på att dom är kåta, har en stark sexdrift osv.

Men jag tror att dom som söker sig sexuellt till många människor egentligen söker något annat som han eller hon TROR är upphetsning.

Bekräftelse. Omtycknad. Kärlek. Närhet. Psykisk värme.

Så därför ser jag kvinnor som ligger runt som rätt sorgliga och tragiska. För mig letar dom med ljus och lykta efter något dom behöver men aldrig kommer hitta i en kuk.

Mitt i prick. Ser de så jag med. En tillfällig flykt.

Viss är det här begreppet KK (knullkompis) många verkar ha som mycket äckligt dessutom? Förnedrande.

Eller vad anser du om det begreppet?
  • Pinotage
    Asiaten87 skrev 2020-06-10 22:55:42 följande:

Jag tycker att man ska leva sitt liv så som man vill o vill man ligga så ska man göra det vare sig man är man eller kvinna. Du bestämmer över din kropp o är man kåt så varför inte få njuta av andras kroppar.

Jag håller med dig - man lever som man själv vill. Så länge man inte skadar någon annan.
  • Anonym (Sjöjungfru)
    Anonym (Sant) skrev 2020-06-18 20:23:32 följande:

Mitt i prick. Ser de så jag med. En tillfällig flykt.

Viss är det här begreppet KK (knullkompis) många verkar ha som mycket äckligt dessutom? Förnedrande.

Eller vad anser du om det begreppet?

KK låter ju bara för barnsligt. Vill man ses och ha sex, visst ha det. Det är ett fritt val, men ibland måste man se till anledningen bakom ett beteende.
  • Anonym (Sant)
    Anonym (Sjöjungfru) skrev 2020-06-18 22:56:35 följande:

KK låter ju bara för barnsligt. Vill man ses och ha sex, visst ha det. Det är ett fritt val, men ibland måste man se till anledningen bakom ett beteende.

Det kan bli destruktivt ja som ett sex missbruk för de som ligger runt ja.
Svar på tråden Tycker du att tjejer kan ligga runt