Inlägg från: Anonym (tobbe) |Visa alla inlägg
  • Anonym (tobbe)

Tycker du att tjejer kan ligga runt

Tjejer får ligga runt lika mycket som killar dock får dom räkna med att en del killar kanske inte vill ha dom då på samma sätt som en del kvinnor inte vill ha män som ligger runt. jag vill inte ha en flickvän som legat runt för jag tycker att det är avtändande. Och sen vill jag att tjejen ska se på sex på samma sätt som mig. Däremot ser jag givetvis inte ner på dom som ligger runt dom har bara en annan sexualitet.

• Anonym (tobbe)
    Anonym (Sjöjungfru) skrev 2020-06-19 10:51:08 följande:
    Skillnaden är att det är socialt accepterat att män ligger runt men inte att kvinnor gör det. Den gamla klyschan att män är erfarna med många kvinnor i bagaget men en kvinna är billig.

Därför tror jag nog att män ändå ligger runt mer än kvinnor. Kvinnor kanske hade velat det men är rädda att dom ska dömas efter det. För en man spelar det mindre roll.

Män är ju män, right?

Det är väl den mentaliteten som försvinner mer och mer här i väst. På gott och ont.
    Det handlar väl mer om att många killar inte vill ha tjejer som legat runt. Kvinnor kan ligga runt men då får dom räkna med att hålla sig till män som ligger runt.
  • Anonym (tobbe)
    Bubbelibob skrev 2020-07-16 13:03:49 följande:

Klart som fan att de kan, får och ska - om de vill det!

Myten, stereotypen och könsrollen - att kvinnor har lägre sexual drift och lust än män - kommer från den sexuellt frustrerade snuskhummern FREUD!

FÅ PÅSTÅENDEN HAR VÄL SKADAT KVINNOSAKEN och kvinnosynen mer!

En kvinna som har frigjort sig från könsroller, stereotyper, fördomar, hämningar och ångest - har MINST en lika hög könsdrift och lust som genomsnittet av män! Sannolikt HÖGRE än en man som INTE har frigjort sig från könsroller, stereotyper, fördomar, hämningar och ÅNGEST!

DÄRFÖR MÅSTE EN KVINNA/TJEJ FÅ BEJAKA SIN EGEN SEXUALITET SEXUALDRIFT OCH LUST - LIKA MYCKET SOM MÄN GÖR!

Dom kan men dom får förvänta sig att dom då inte kommer attrahera många killar. På samma sätt som killar som ligger runt inte attraherar alla kvinnor. Dom får helt enkelt acceptera att dom får vara tillsammans med män med samma syn på sex.
  • Anonym (tobbe)
    Liindsi skrev 2020-07-20 21:55:59 följande:
    Varför? Om man får vara nyfiken.
    Nu frågade du en annan men jag kan svara varför jag skulle välja den som inte legat med en massa. Dels vill man vara ihop med någon som är lika en själv och som har sex med den som den älskar. Sen är det mer attraktivt för många och det känns mer speciellt när det är med någon som bara ligger med dom som betyder något. Sen för många är det även avtändande med någon som legat med många.
Svar på tråden Tycker du att tjejer kan ligga runt