Inlägg från: Anonym (Sjöjungfru) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sjöjungfru)

Tycker du att tjejer kan ligga runt

Jag vet att många som ligger med många gärna skyller på att dom är kåta, har en stark sexdrift osv.

Men jag tror att dom som söker sig sexuellt till många människor egentligen söker något annat som han eller hon TROR är upphetsning.

Bekräftelse. Omtycknad. Kärlek. Närhet. Psykisk värme.

Så därför ser jag kvinnor som ligger runt som rätt sorgliga och tragiska. För mig letar dom med ljus och lykta efter något dom behöver men aldrig kommer hitta i en kuk.

• Anonym (Sjöjungfru)
    Anonym (Sant) skrev 2020-06-18 20:23:32 följande:

Mitt i prick. Ser de så jag med. En tillfällig flykt.

Viss är det här begreppet KK (knullkompis) många verkar ha som mycket äckligt dessutom? Förnedrande.

Eller vad anser du om det begreppet?

KK låter ju bara för barnsligt. Vill man ses och ha sex, visst ha det. Det är ett fritt val, men ibland måste man se till anledningen bakom ett beteende.
  • Anonym (Sjöjungfru)
    Anonym (enkel mattematik) skrev 2020-06-19 02:55:17 följande:

Varför tror så många kvinnor att män ligger runt mer än kvinnor?

Om män skulle vara låt säga fem gånger mer benägna att ligga runt?

Så skulle ju det betyda att dom kvinnor som ligger runt har fem gånger så många sexpartners som dom männen.

Ligga runt har inget genus.

Sen kanske män vill mer. Det betyder ju inte att dom får det.

Skillnaden är att det är socialt accepterat att män ligger runt men inte att kvinnor gör det. Den gamla klyschan att män är erfarna med många kvinnor i bagaget men en kvinna är billig.

Därför tror jag nog att män ändå ligger runt mer än kvinnor. Kvinnor kanske hade velat det men är rädda att dom ska dömas efter det. För en man spelar det mindre roll.

Män är ju män, right?

Det är väl den mentaliteten som försvinner mer och mer här i väst. På gott och ont.
  • Anonym (Sjöjungfru)
    Anonym (enkel mattematik) skrev 2020-06-19 02:55:17 följande:

Varför tror så många kvinnor att män ligger runt mer än kvinnor?

Om män skulle vara låt säga fem gånger mer benägna att ligga runt?

Så skulle ju det betyda att dom kvinnor som ligger runt har fem gånger så många sexpartners som dom männen.

Ligga runt har inget genus.

Sen kanske män vill mer. Det betyder ju inte att dom får det.

Skillnaden är att det är socialt accepterat att män ligger runt men inte att kvinnor gör det. Den gamla klyschan att män är erfarna med många kvinnor i bagaget men en kvinna är billig.

Därför tror jag nog att män ändå ligger runt mer än kvinnor. Kvinnor kanske hade velat det men är rädda att dom ska dömas efter det. För en man spelar det mindre roll.

Män är ju män, right?

Det är väl den mentaliteten som försvinner mer och mer här i väst. På gott och ont.
  • Anonym (Sjöjungfru)
    Anonym (A) skrev 2020-06-18 23:34:50 följande:

Tjejer som ligger runt är äckliga och smutsiga. Snacka om daddy issues när tjejer springer till ena kuken efter den andra! Och så har de flesta av dessa tjejer en jävla massa könssjukdomar dessutom. Ofta är de dåliga på att sköta sin hygien.

Tjejer ska inte söka sig till se överhuvudtaget. Tjejer ska användas för sex av män! Detta är dock ett dilemma, jag tycker som sagt att tjejer som blir knullade av många killar är smutsiga, men samtidigt så anser jag att tjejer är till för att knullas av många män.

Svårt det där.

Du, det synsättet är så jäkla 1800-tal.

En man har gärna sex med en kvinna som är frisläppt men skulle aldrig spendera sitt liv med henne.

Det går att jämföras med många länder där männen gärna får leka av sig men när det vankas giftermål ska det vara med en oskuld.

Då undrar jag lite var mannens ansvar ligger? Om han värnar om att kvinnor är oskulder, eller i alla fall rena på så sätt att hon inte legat med så många, varför bidrar han då till att "förstöra" kvinnor och ligga med dom?

Vad är det som gör att kvinnor blir smutsiga av mycket sex men inte män? Tänk om kvinnor skulle börja recensera mäns penisar som män gör med kvinnor?

"Jäklar vad sladdrig kuk, han måste legat runt en del."
Svar på tråden Tycker du att tjejer kan ligga runt