JOHSTE skrev 2017-09-23 19:03:37 följande:
Om inte jag och min chef skulle jobba så nära inpå varandra så skulle jag också vänta tills v 12 :) Så det tycker jag att du gör helt rätt i.
Spännande att berätta nästa helg. Du får säga sen hur de reagera :)
Yes! Det är mitt första. I min vänkrets har hälften barn, och hälften inte. Min allra närmsta vän har BF i December så det ska bli superkul att få så tätt! Min sambos bästa vän fick en flicka nu i September.
Sen har min ena bror en på 18 månader och en på 7 månader (11 månader emellan bara) och min andra bror har en på 2 år, och har BF med nr 2 nu i December. Så det blir ett tätt kusingäng :)
Har ni funderat nåt på att ta reda på kön?
Nu har de tyvärr fått förhinder att ses nästa helg, så vi får skjuta på det till helgen v41 förmodligen då jag är i v12. Känns sent att berätta för dem först då, men mkt som hänt och kommit emellan senaste veckorna, och jag vill inte berätta över telefon. Men jag vet att de kommer bli jätteglada. :)
Oj många bebisar runt er, vad kul! Blir ju jätteroligt för er bebis att ha många små att leka med, och skönt för er med många som är i er situation.
Vi vill absolut ta reda på kön. Känner att det blir överraskning nog oavsett att se vad det är för liten krabat som växt i magen 9 månader, så vi kan lika gärna veta könet innan och hinna förbereda barnrum och kläder utan att allt måste vara könsneutralt. Har ni bestämt hur ni vill göra? :) Jag har förut alltid hoppats på en tjej, men nu känner jag att både en pojke eller en flicka vore lika underbart!