pandoraDiem skrev 2017-09-21 21:13:21 följande:
Hur gick det idag?
Celegans skrev 2017-09-21 20:56:47 följande:
Jag sover bra iaf även om det oftast blir ett nattligt toalettbesök. Känner igen det med illamåendet, jag blir illamående av hunger. Försöker äta som vanligt ändå. Märkt att jag får dra ner lite på lunch och middag för blir stoppmätt och illamående/magont. För mig är kvällen värst efter middagen. Har magont/orolig bubblig mage, blir lite illamående och får en hel del halsbränna. På lördag går jag in i v9 och det känns otroligt. Tiden går långsamt men nu börjar ändå v12 närma sig. Jag vågar knappt tänka på att vi faktiskt ska få en bebis i slutet av våren. Tror att när vi varit på UL kan jag äntligen unna mig att bara vara lycklig över graviditeten. Längtar efter att gå runt med en rund gravidmage och att bli mamma. Det känns så rätt för oss att bli föräldrar nu. Hade ni försökt länge?
Ja, denna eviga längtan och väntan :) Vi hade appen " Natural cycles" Skyddade oss inte, men tänkte efter en extra gång när vi hade röda dagar. Sen kände vi att händer det, så händer det. Så vi körde på, och det gick på första försöket. Vi tänkte väl att det iaf skulle dröja några månader. Lite oplanerat, men så efterlängtat och så självklart på något sätt. Hur länge hade ni försökt? :)