• Emmson

BF maj 2018

Jag har inte sett någon majtråd ännu. Jag plussade nyligen och har bf runt månadsskiftet april/maj. Någon annan som hunnit plussa? Vore så kul att följa varandra och kanske göra en fb-grupp längre fram! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-08-21 17:37
    Det finns en hemlig facebookgrupp nu som är under uppbyggnad. Skicka meddelande till mig med din mailadress så får du en inbjudan via mail till gruppen. Alla som är beräknade i maj är välkomna, även ni som är beräknade strax innan eller strax efter, säg max fem dagar innan eller efter. :)

• Svar på tråden BF maj 2018
  • Knattenjansson

Hej tjejer:)

Jag plussade idag på bim-4, så himla glad!! Fick missfall i juni i vecka 11, och vi har försökt sen dess o äntligen blev det plus:) jag vet inte vilket nr jag ska tro på dock, natural cycles säger 4/6, och preglife säger 31/5, men jag hoppas jag får vara med här ändå:)

Kram kram

• Emmson

Nu har jag bjudit in alla tror jag. Kolla er mail! Om ni inte fått inbjudan så skicka meddelande till mig, det är mycket lättare för mig att hålla koll då :)

• rosali84
    Emmson skrev 2017-09-16 18:50:06 följande:

Nu har jag bjudit in alla tror jag. Kolla er mail! Om ni inte fått inbjudan så skicka meddelande till mig, det är mycket lättare för mig att hålla koll då :)

Hur många är med i gruppen? Ev intresserad så småningom, om det inte är en allt för stor grupp.
  • Schweizaren

Finns det ngn majgrupp som inte går vidare till en facebookgrupp? Vill gärna vara med och diskutera men känns som det mest är emails här som ska läggas till i facebookgruppen.

• Kv89

Heej! Efter 2 års försök utan resultat, och andra ivf försöket så är jag äntligen gravid!!! Känns då sjukt overkligt och fantastiskt. Bf 24 maj om jag tänker rätt (man räknar ut bf lika som vanligt trots ivf som jag förstog det) bim+3 idag, plussade redan svagt 5 dagar efter återförandet (bim-5) testet är i dag så starkt så det omöjligt går att få starkare.. wiiiee!! MEN i morse kom det ljust rosa/brunt på papperet, dock inget mer sedan dess. Sjukt orolig men vet ju att man lätt kan blöda lite och jag vet att min livmodertappen är väldigt känslig och mycket ytliga blodkärl, försöker lugna mig med det men det är svårt. Håll dig kvar där inne nu lilla bönan ????

Ville bara dela med mig av min historia.

• Kerstingbg

Jag kan tänka mig att hänga kvar här ett tag. Plussade igår och allt känns fortfarande overkligt. Var helt inställd på att det skulle ta lång tid innan det skulle bli plus men nu gick det på andra försöket. Känns väldigt spännande men samtidigt känner jag mig orolig. De symptom jag känner känns mest som helt vanliga pms. Detta är min första gång som gravid så har visserligen ingenting att jämföra med.

Någon annan som precis har plussat och som vill dela med sig?

• Charlieellerså
    Kerstingbg skrev 2017-09-17 19:09:45 följande:

Jag kan tänka mig att hänga kvar här ett tag. Plussade igår och allt känns fortfarande overkligt. Var helt inställd på att det skulle ta lång tid innan det skulle bli plus men nu gick det på andra försöket. Känns väldigt spännande men samtidigt känner jag mig orolig. De symptom jag känner känns mest som helt vanliga pms. Detta är min första gång som gravid så har visserligen ingenting att jämföra med.

Någon annan som precis har plussat och som vill dela med sig?

Grattis till plusset. : ). Jag är i v 5+5 så ganska nyplussad. Jag har haft molande värk ( likt mensvärk) sedan någon dag efter Äl, ömma bröst och illamående. Trodde absolut inte på plus när jag testade då jag förra graviditeten inte kände något symptom överhuvudtaget förrän ca v7 . Det är så otroligt olika. Försök njuta av att ett litet frö ligger därinne på tillväxt : )
Svar på tråden BF maj 2018