• Emmson

BF maj 2018

Jag har inte sett någon majtråd ännu. Jag plussade nyligen och har bf runt månadsskiftet april/maj. Någon annan som hunnit plussa? Vore så kul att följa varandra och kanske göra en fb-grupp längre fram! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-08-21 17:37
    Det finns en hemlig facebookgrupp nu som är under uppbyggnad. Skicka meddelande till mig med din mailadress så får du en inbjudan via mail till gruppen. Alla som är beräknade i maj är välkomna, även ni som är beräknade strax innan eller strax efter, säg max fem dagar innan eller efter. :)

• Svar på tråden BF maj 2018
  • Edalia
    JuliaM skrev 2017-09-11 17:30:37 följande:
    Haha exakt detsamma här.. inköpt, ska bara ha någon dags tålamod ????
    så värt att ha tålamodet men är svårt jag vet , jag är själv en testoman haha.
    Men denna gång klarade jag att vänta 3 dagar iaf ;)
  • Iväntanpånr2
    JuliaM skrev 2017-09-11 16:35:45 följande:

Hej alla mammor :)

Jag är helt helt ny här på familjeliv men fick nog(?) precis reda på att jag har någonting litet underbart i magen. Vad tror ni? Ser ni det blåa strecket i min bild? Känns som att man inte vågar bli glad!

Men är det så turligt så har jag plussat äl+10 och har bf 26/5 2018 och detta blir då min 1a lilla bebis och första graviditet. Jag är 26 år och min kille 38 och detta blev vårt andra försök :) men man blir ju redan så rädd att något ska gå fel att man inte riktigt vågar bli glad..

Grattis till er alla blivande!

Tycker det är ett tydligt streck : ) Så jag säger grattis till grynet i magen : D
  • Majbarnet

Hej alla och Grattis till era plus! Här är det också plus på stickan och bf i början av maj ???? Jag vill gärna vara med i er grupp om det är okej ?

• redborder

Hej allihopa! Och GRATTIS till era pluss! :D 
    Själv plussade jag och sambon i söndags (10/9). Känns helt fantastiskt!

Symtom är spänningar/svag molvärk i magen, lite illamående som kommer och går. Har tagit typ fyra olika tester bara för att vara HELT säker på att det faktiskt växer något där inne, alla visar plus. Flört

Utgår ifrån en App och den säger att BF är runt 18/5 2018.

• Lsthlm
    JuliaM skrev 2017-09-11 16:35:45 följande:

Hej alla mammor :)

Jag är helt helt ny här på familjeliv men fick nog(?) precis reda på att jag har någonting litet underbart i magen. Vad tror ni? Ser ni det blåa strecket i min bild? Känns som att man inte vågar bli glad!

Men är det så turligt så har jag plussat äl+10 och har bf 26/5 2018 och detta blir då min 1a lilla bebis och första graviditet. Jag är 26 år och min kille 38 och detta blev vårt andra försök :) men man blir ju redan så rädd att något ska gå fel att man inte riktigt vågar bli glad..

Grattis till er alla blivande!

Grattis! Sådär ser mitt plus ut också ????
  • Lsthlm

Hej! Plusade precis ett svagt plus. Bf mellan 28-29 (NC säger 30 men äl stämmer inte alls med den). Blir vårt andra barn, har en dotter född april 16. Är jättegärna med i fb gruppen :)

Och grattis till alla era plus!

• Min89

Jag är också gärna med i gruppen! Plussade förra veckan, är i vecka 4+3 med bf 21 Maj :)

Svar på tråden BF maj 2018