• Emmson

BF maj 2018

Jag har inte sett någon majtråd ännu. Jag plussade nyligen och har bf runt månadsskiftet april/maj. Någon annan som hunnit plussa? Vore så kul att följa varandra och kanske göra en fb-grupp längre fram! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-08-21 17:37
    Det finns en hemlig facebookgrupp nu som är under uppbyggnad. Skicka meddelande till mig med din mailadress så får du en inbjudan via mail till gruppen. Alla som är beräknade i maj är välkomna, även ni som är beräknade strax innan eller strax efter, säg max fem dagar innan eller efter. :)

• Svar på tråden BF maj 2018
  • Charlieellerså

Är det någon mer än jag som redan blivit otroligt hormonell? Sitter och gråter för att jag måste vara ifrån mina andra barn på dagarna. Mammahjärtat går sönder. Vill ha dem nära. Har jättekort stubin helt plötsligt också...

• Clinnea15

Halloj!

Jag plussade förra veckan eftrr ett tidigt missfall för månaden.

Enligt appen har jag bf 17/5-18

Går gärna med i någon grupp ????

Detta är mitt tredje barn, har en ängla son och en son på 2 år

• JuliaM

Hej alla mammor :)

Jag är helt helt ny här på familjeliv men fick nog(?) precis reda på att jag har någonting litet underbart i magen. Vad tror ni? Ser ni det blåa strecket i min bild? Känns som att man inte vågar bli glad!

Men är det så turligt så har jag plussat äl+10 och har bf 26/5 2018 och detta blir då min 1a lilla bebis och första graviditet. Jag är 26 år och min kille 38 och detta blev vårt andra försök :) men man blir ju redan så rädd att något ska gå fel att man inte riktigt vågar bli glad..

Grattis till er alla blivande!

• Edalia
    JuliaM skrev 2017-09-11 16:35:45 följande:

Jag är helt helt ny här på familjeliv men fick nog(?) precis reda på att jag har någonting litet underbart i magen. Vad tror ni? Ser ni det blåa strecket i min bild? Känns som att man inte vågar bli glad!

Men är det så turligt så har jag plussat äl+10 och har bf 26/5 2018 och detta blir då min 1a lilla bebis och första graviditet. Jag är 26 år och min kille 38 och detta blev vårt andra försök :) men man blir ju redan så rädd att något ska gå fel att man inte riktigt vågar bli glad..

Jag vågar mig på ett grattis för jag ser då ett streck iaf . Starkare än mitt första positiva var på äl+9 

Så grattis :D 

Här är mitt första positiva . det syns knappt hahaha så ditt tycker jag absolut är positivt ;)

• Charlieellerså
    JuliaM skrev 2017-09-11 16:35:45 följande:

Helt klart positivt. Grattis
  • JuliaM
    Edalia skrev 2017-09-11 16:46:25 följande:

Jag vågar mig på ett grattis för jag ser då ett streck iaf . Starkare än mitt första positiva var på äl+9 

Så grattis :D 

Här är mitt första positiva . det syns knappt hahaha så ditt tycker jag absolut är positivt ;)

Åh det ger mig hopp! Är det din nuvarande grav? Vilken vecka är du i nu? :) Grattis!
  • JuliaM
    Charlieellerså skrev 2017-09-11 16:59:15 följande:

Helt klart positivt. Grattis

Tack för det! Ibland tror man att man ser saker bara för man vill..
  • Edalia
    JuliaM skrev 2017-09-11 17:06:26 följande:
    Åh det ger mig hopp! Är det din nuvarande grav? Vilken vecka är du i nu? :) Grattis!

Ja det är min nuvarande graviditet, väntade till äl+12 och tog ett digitalt som bekräftade det ;) , är i v.6 nu :) 

Tack! :D

• JuliaM
    Edalia skrev 2017-09-11 17:17:38 följande:

Ja det är min nuvarande graviditet, väntade till äl+12 och tog ett digitalt som bekräftade det ;) , är i v.6 nu :) 

Tack! :D

Haha exakt detsamma här.. inköpt, ska bara ha någon dags tålamod ????
Svar på tråden BF maj 2018