• Emmson

BF maj 2018

Jag har inte sett någon majtråd ännu. Jag plussade nyligen och har bf runt månadsskiftet april/maj. Någon annan som hunnit plussa? Vore så kul att följa varandra och kanske göra en fb-grupp längre fram! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-08-21 17:37
    Det finns en hemlig facebookgrupp nu som är under uppbyggnad. Skicka meddelande till mig med din mailadress så får du en inbjudan via mail till gruppen. Alla som är beräknade i maj är välkomna, även ni som är beräknade strax innan eller strax efter, säg max fem dagar innan eller efter. :)

• Svar på tråden BF maj 2018
  • Liiivvs

Hej! Har nyligen plussat, bf 13 maj, känns som att jag nyss var med om allt det här då vi har en bebis på snart 8 månader hemma :) vi har sagt att vi vill ha tätt men blev ändå chockade, hade kanske inte tänkt oss riktigt så tätt..

• pandoraDiem
    Liiivvs skrev 2017-09-13 21:39:53 följande:

Hej! Har nyligen plussat, bf 13 maj, känns som att jag nyss var med om allt det här då vi har en bebis på snart 8 månader hemma :) vi har sagt att vi vill ha tätt men blev ändå chockade, hade kanske inte tänkt oss riktigt så tätt..

Grattis! Vi kommer också få rätt tätt mellan syskonen om det går vägen. Min son är drygt 10 månader, så inte riktigt lika tätt. Är rätt chockad jag också, tog drygt 1.5 år att bli gravid med sonen så vi började försöka så fort min mens var tillbaka. Jag tror nog att det kommer bli bra för båda oss :) hur går det med symptom och sånt?
  • hilem

Ska tydligen få mitt första barn i maj. Fortfarande chockad. Är i vecka 6+2 om man ska tro appen. Tror dock att jag är i vecka 4-5 eftersom jag nog har lite längre cykel och inte plusade förens BIM+8.

• Amaleey

Hej, första gången jag skriver här på fl. Jag har bf 14maj och vill gärna vara med på fb gruppen. Jag tror jag är i vecka 5+2.

• Tisen

Hej alla gravida!

Nu har det snart gått en vecka sedan jag plussade och det är fortfarande helt overkligt! Jag kan inte fatta det! Det är vårt första barn så vi har ingen aning om vad som väntar haha...

Jag har inte kontaktat MVC ännu men enligt appen är bf 13/5..

Jag är gärna med i en hemlig fb-grupp och har den underbart vackra fjortismailen tezzway@hotmail.com haha.

• Clinnea15
    Emmson skrev 2017-09-13 18:19:31 följande:
    Bjudit in dig:)
    Har inte fått någon inbjudan på min Facebook
  • HMN

Hej alla!

Jag och min sambo har efter 31 månader (och lika mänga försök), flertalet fertilitetsbehandlingar ÄNTLIGEN plussat! Tog ett test igår när mensen var ca 2 veckor sen (svårt att veta exakt eftersom den är oregelbunden) och fick ett "gravid". Jag har aldrig blivit så chockad och glad innan. Jag insåg då att jag nånstans på vägen har slutat tro att vi kommer komma hit. Men nu så! Jag tror jag är i vecka 6 (5+0/2 ungefär). Jag ska på RUL via RMC i början av oktober. Så spännande!

• pandoraDiem
    HMN skrev 2017-09-14 13:24:42 följande:

Hej alla!

Jag och min sambo har efter 31 månader (och lika mänga försök), flertalet fertilitetsbehandlingar ÄNTLIGEN plussat! Tog ett test igår när mensen var ca 2 veckor sen (svårt att veta exakt eftersom den är oregelbunden) och fick ett "gravid". Jag har aldrig blivit så chockad och glad innan. Jag insåg då att jag nånstans på vägen har slutat tro att vi kommer komma hit. Men nu så! Jag tror jag är i vecka 6 (5+0/2 ungefär). Jag ska på RUL via RMC i början av oktober. Så spännande!

Åh, stort grattis!
Svar på tråden BF maj 2018