• Emmson

BF maj 2018

Jag har inte sett någon majtråd ännu. Jag plussade nyligen och har bf runt månadsskiftet april/maj. Någon annan som hunnit plussa? Vore så kul att följa varandra och kanske göra en fb-grupp längre fram! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-08-21 17:37
    Det finns en hemlig facebookgrupp nu som är under uppbyggnad. Skicka meddelande till mig med din mailadress så får du en inbjudan via mail till gruppen. Alla som är beräknade i maj är välkomna, även ni som är beräknade strax innan eller strax efter, säg max fem dagar innan eller efter. :)

• Svar på tråden BF maj 2018
  • Taliya
    rosali84 skrev 2017-09-15 18:55:17 följande:

Ok! Jag är övertygad! BF 25/5 ????

Känner mig också helt övertygad nu! Också BF 25/5 =D
  • Vendelay

Jag har fått ett svagt, svagt plus idag! Ska testa med digitalt imorgonbitti, bim imorgon. Bf 25/5 men blir nog framflyttad då jag hade sen bf (men mitt första barn är för tidigt fött så bf känns som ett mysterium :D).

Är Facebookgruppen begränsad i antal? Jag är gärna med i en grupp men extra gärna i en begränsad grupp så det blir intimare och lättare att lära känna varandra :)

• Tigrezzz

Stort grattis alla!

Jag har fortfarande svårt att ta in det o känner ju knappt nåt!?

Härligt verkar bli många majbebisar iaf!

• Babyverkstaden2017
    Tigrezzz skrev 2017-09-18 10:39:21 följande:

Stort grattis alla!

Jag har fortfarande svårt att ta in det o känner ju knappt nåt!?

Härligt verkar bli många majbebisar iaf!

Jag känner ingenting! Är vecka 6 enligt NaturalCycles och vecka 7 enligt barnmorskan. Hade ömmande bröst i början men nu har det nästan lagt sig helt. Det enda som får mig att känna mig gravid är att NC fortfarande visar att jag har hög temperatur i kroppen. Det här låter knäppt men jag önskar nästan MER symptom så att man kände sig ordentligt gravid!
    Kanske blir det först verkligt när man börjar få lite mage!
  • Echinacea

Jag väntar också barn i maj, beräknad till den 18 maj. Kommer inte gå med i någon FB grupp så hoppas fler stannar här. Känner inte heller något mer än trötthet som jag i och för sig har varit de senaste åren. Min föra graviditet var väldigt jobbigt. Kräktes konstant och blev deprimerad och hade ångest. Hoppas att jag får en bättre graviditet nu.

• Preggo88

Grattis till er alla som har plussat :D

Imorgon går jag in i vecka 7, vad tiden går fort!

På onsdag ska jag göra vul, hoppas verkligen att allt kommer se bra ut :)

• Tigrezzz
    Babyverkstaden2017 skrev 2017-09-18 15:15:57 följande:

Jag känner ingenting! Är vecka 6 enligt NaturalCycles och vecka 7 enligt barnmorskan. Hade ömmande bröst i början men nu har det nästan lagt sig helt. Det enda som får mig att känna mig gravid är att NC fortfarande visar att jag har hög temperatur i kroppen. Det här låter knäppt men jag önskar nästan MER symptom så att man kände sig ordentligt gravid!

Kanske blir det först verkligt när man börjar få lite mage!

Hej!

Har precis gått in i v 6 tror jag och ja jag är fruktansvärt trött om kvällarna men annars är det som vanligt typ,mina ömma bröst har också lagt sig så det känns konstigt!

Minns inte hur det var förra gången såhär tidigt!

Har du barn sen innan?
  • Tigrezzz
    Preggo88 skrev 2017-09-18 16:44:12 följande:

Grattis till er alla som har plussat :D

Imorgon går jag in i vecka 7, vad tiden går fort!

På onsdag ska jag göra vul, hoppas verkligen att allt kommer se bra ut :)

Åh vad härligt!

Men hur fick du till ett vul om man får fråga?

Själv går jag in i v 6 imorgon och vill inget hellre än att få se lilla frö i magen snart!
  • Tigrezzz
    Echinacea skrev 2017-09-18 15:39:47 följande:

Jag väntar också barn i maj, beräknad till den 18 maj. Kommer inte gå med i någon FB grupp så hoppas fler stannar här. Känner inte heller något mer än trötthet som jag i och för sig har varit de senaste åren. Min föra graviditet var väldigt jobbigt. Kräktes konstant och blev deprimerad och hade ångest. Hoppas att jag får en bättre graviditet nu.

Hej!

Jag kommer hänga kvar här också tror jag så vi kan följas åt.

Känner som du,mest trött fast det har jag iofs varit senaste tiden ändå pga mitt arbete!

Hur gammalt är ditt/dina barn?
Svar på tråden BF maj 2018