BF maj 2018
Jag väntar första barnet, är i vecka 4+2, BF 14/5
Hur mår ni andra? Har inga direkta symptom annat än molvärk och något ömma bröst.
Jag väntar första barnet, är i vecka 4+2, BF 14/5
Hur mår ni andra? Har inga direkta symptom annat än molvärk och något ömma bröst.
Grattis! :D
Också BF runt den 14e maj, idag i vecka 5 (4+3) :D
Vad skönt med någon som har samma, inte heller några direkta symptom mer än lite ömmabröst, molvärk och att jag behöver springa och kissa lite oftare haha :)
Hej!
Gud vad kul med denna tråd Jag har också precis plussat (och detta är efter ca 9 olika tester inom loppet av tre dagar). BF är 14 maj 2018. Jag är 27 och sambon 30.
Känns skönt att kunna berätta detta då vi helst vill undvika att säga det för tidigt till nära och kära. Skönt med en support grupp, då jag känner mig rätt så vilsen i alla frågor och känslor jag har.
Än har jag inte några jätte symptom. Lite mer trött, damernas brukar jag vanligt gå på ofta så jag vet inte om det räknas. Men inatt!! Då hade jag så många och "skarpa" drömmar och vaknade upp minst 5-6 gånger... men jag visste om att jag skulle ta dagens gravtest som antingen plus eller negativt - så kan ha varit att jag var nervös :P
Ska bli kul att läsa om hur allas resa förändras framöver. Önskar alla ett stort grattis!!
Hoppar in jag me bf mitten på maj om allt går som det ska<3 min första graviditet. Någon av er som sovit dåligt redan nu? Vaknar mycket både för att kissa men även för jag drömmer och vaknar tidigt och har svårt att somna om, som att kroppen är orolig liksom..
Grattis till er alla som har plussat :D
Imorgon går jag in i vecka 7, vad tiden går fort!
På onsdag ska jag göra vul, hoppas verkligen att allt kommer se bra ut :)
Hej på er alla,hur mår ni?
Mina symptom skiftar och är rätt lätta än sålänge...
Själv tycker jag att jag känner för lite...varför denna oro!?
Hur känner ni inför allt och har ni varit på inskrivning?