Emmson skrev 2017-08-19 15:41:55 följande:
Vad kul! Jag har också 27/4 som bf men tror det kommer flyttas till några dagar senare. Första barnet?
Emma1988 skrev 2017-08-19 16:21:07 följande:
Jag plussa idag. Är beräknad till den 27/4 . Men räknar med en maj bebis ! Hade varit kul med en fb grupp sen ????
Vattendjuret skrev 2017-08-19 16:22:38 följande:
Hej!
Plussade också i förrgår och i appen står det 27/4 så är väl nån gång i månadsskiftet april/maj som gäller om allt går vägen :)
Första gången någonsin jag är gravid så det är galet mycket tankar som snurrar runt hela tiden.
Det känns jätte kul och spännande både för mig och sambon men inte särskilt planerat så känner mig inte så förberedd..
För mig är det bara brösten som ömmar o på kvällarna har jag känt av lite lite molvärk men inte så farligt. Brukar ha rejäl mensvärk och detta är långt ifrån det! Var lite nervös inför vindsurfingen idag men kändes riktigt bra:)
Vad roligt att vi har samma dag!
Det är första barnet för mig, jag är 28 och min man 32. Jag är livrädd! Vi gifte oss precis och slutade skydda oss typ då. Så detta hände på första "försöket". Jag var nog inte alls beredd på att det skulle gå så fort. Jag tog inte heller förgivet att jag skulle kunna få barn.. jag är nog rätt chockad ännu så vet inte ens om jag är glad, haha.