• Emmson

BF maj 2018

Jag har inte sett någon majtråd ännu. Jag plussade nyligen och har bf runt månadsskiftet april/maj. Någon annan som hunnit plussa? Vore så kul att följa varandra och kanske göra en fb-grupp längre fram! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-08-21 17:37
    Det finns en hemlig facebookgrupp nu som är under uppbyggnad. Skicka meddelande till mig med din mailadress så får du en inbjudan via mail till gruppen. Alla som är beräknade i maj är välkomna, även ni som är beräknade strax innan eller strax efter, säg max fem dagar innan eller efter. :)

• Svar på tråden BF maj 2018
  • Ciconiidae
    Vattendjuret skrev 2017-08-19 22:11:09 följande:

Jag känner igen alla tankarna.. Vi har en bokad resa till alperna i mars- älskar att åka skidor! Hur blir det med den?! Ska man boka av eller inte?! Skulle nått hända så lär man ju vilja ha den där resan att se fram emot.. Samtidigt är det en del pengar att spara om man avbokar.. Försöker hålla mig borta från så många trådar som möjligt här på fl iaf, blir bara vettskrämd av dem.. Sen förstår jag att man kanske inte har ett lika stort behov av att "skriva av sig" om allt är frid och fröjd men läser man i forum här känns det som om man sticker ut om man inte spyr redan i vecka 3, har 10 mf i bagaget etc.. Det är självklart sanning för många och oerhört tragiskt men också jobbigt att läsa om när man är i den här sitsen.. Eller vad säger du?

Jag bor i göteborg :) Du?

Jag bor också i Gbg. :)
  • Vattendjuret
    Ciconiidae skrev 2017-08-20 07:15:45 följande:

Jag bor också i Gbg. :)

Vad roligt! :) Kan ju hoppas att vi blir ett gäng Göteborgare här om ett tag. Hade varit roligt att hålla kontakten och kanske ses så småningom?!
  • Emma1988

Jag har inte så mkt symtom än. Endast ömma bröst molvärk och halsbränna ibland. Helt olika från mina andra grav, men har en enorm rädsla att få MF. Har fått två stinna

• Liafiaa
    Emmson skrev 2017-08-20 06:49:39 följande:

Grattis till dig också! Några symptom? :)

Tack och Grattis själv :)

Illamående imorse, tänkte åh nej, nu är jag väl magsjuk.. och sen kom jag på att jag är ju gravid. Haha! Lite ömma bröst och molvärk. Märks knappt.

Även om det är min andra gång så minns man inte så mycket :P

Känner du dig gravid? :)
  • Ciconiidae
    Vattendjuret skrev 2017-08-20 08:29:32 följande:

Vad roligt! :) Kan ju hoppas att vi blir ett gäng Göteborgare här om ett tag. Hade varit roligt att hålla kontakten och kanske ses så småningom?!

Ja absolut. Har ju startats en hemlig Gbg grupp ned bf våren 2018 som jag tänkte gå med i om 1-2 veckor. Jag har ju inte kommit till vecka fem ännu så känns ännu väldigt tidigt. :) Vart i Göteborg bor du?
  • Vattendjuret
    Ciconiidae skrev 2017-08-20 13:21:15 följande:
    Ja absolut. Har ju startats en hemlig Gbg grupp ned bf våren 2018 som jag tänkte gå med i om 1-2 veckor. Jag har ju inte kommit till vecka fem ännu så känns ännu väldigt tidigt. :) Vart i Göteborg bor du?
    Ok, ja men precis så känner jag med. Vill gärna vara lite längre gången innan jag går med i någon sån grupp. Sen vet man ju aldrig, kanske dyker upp någon man känner där?! Hade varit lite jobbigt så här tidigt när man inte berättat för någon annan än sambon...och er då ;)
    Jag bor i Västra Frölunda, du? 
  • Emmson
    Liafiaa skrev 2017-08-20 12:26:05 följande:

Tack och Grattis själv :)

Illamående imorse, tänkte åh nej, nu är jag väl magsjuk.. och sen kom jag på att jag är ju gravid. Haha! Lite ömma bröst och molvärk. Märks knappt.

Även om det är min andra gång så minns man inte så mycket :P

Känner du dig gravid? :)

Okej :) Jag har ömma bröst, hungrig och andfådd. Det är också min andra gång, mådde väldigt illa förra gången så jag väntar på illamåendet, men hoppas verkligen jag slipper det! Jag hade glömt bort hur det var att vara gravid men jag börjar påminnas om det mer och mer. :P
  • Ciconiidae
    Vattendjuret skrev 2017-08-20 13:46:00 följande:

Ok, ja men precis så känner jag med. Vill gärna vara lite längre gången innan jag går med i någon sån grupp. Sen vet man ju aldrig, kanske dyker upp någon man känner där?! Hade varit lite jobbigt så här tidigt när man inte berättat för någon annan än sambon...och er då ;)

Jag bor i Västra Frölunda, du? 

Ja, jag skulle kunna stöta på en släkting där, tror de kommer bli gravida inom ett år. Vi bor i kålltorp. :)
  • Magdalena90

Hej alla! Tog ett test nu i eftermiddags och ser ni vad jag ser? Visst är det ett svagt rosa streck? Eller har jag blivit tokig?

Svar på tråden BF maj 2018