• Emmson

BF maj 2018

Jag har inte sett någon majtråd ännu. Jag plussade nyligen och har bf runt månadsskiftet april/maj. Någon annan som hunnit plussa? Vore så kul att följa varandra och kanske göra en fb-grupp längre fram! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-08-21 17:37
    Det finns en hemlig facebookgrupp nu som är under uppbyggnad. Skicka meddelande till mig med din mailadress så får du en inbjudan via mail till gruppen. Alla som är beräknade i maj är välkomna, även ni som är beräknade strax innan eller strax efter, säg max fem dagar innan eller efter. :)

• Svar på tråden BF maj 2018
  • luna21

Jag plussade förra veckan:) bf i slutet av april ????????

Mitt första barn, är i vecka 6 (5+1) enligt min app.

Jag har fruktansvärda smärtor i magen, någon annan som också har så? ????

• 5467

Plussade svagt idag, bim -3.

Följer den här tråden lite tills det visar sig mer tydligt :)

Hoppas det blir tredje gången gillt för oss!

• Sajood

Hej! Har bf i slutet på april, men mina tidigare två barn har inte varit så snabba så jag hänger lite här i majgruppen tänkte jag. :) Är i vecka 6. Hur mår ni?

• QueenAB

Hej tjejer!

Plussade I Onsdags och kan inte fatta...första försöket med första barnet.

Jag bor också I göteborg och enligt min app är det BF 26/4

Har haft mycket molningar och stickningar I magen samt rosa flytningar som avtar lite till och från. Försöker tänka positivt men det är så svårt när man blir tokig och googlar och bara läser skräckhistorier.

Men de flesta skriver att man kan ha rosa flytningar I början av graviditeten och speciellt I samband där ens mens skulle kommit. Vilket är imon för mig..

STORT GRATTIS TJEJER!!! vi är gravida!!!

• Magdalena90

Åh grattis alla för pluset ???? Själv hade jag ett svagt plus igår på stickan så drog iväg o köpte clearblue istället, vilken glädje när detta visas :D

• Emma1988
    luna21 skrev 2017-08-21 06:32:02 följande:

Jag plussade förra veckan:) bf i slutet av april ????????

Mitt första barn, är i vecka 6 (5+1) enligt min app.

Jag har fruktansvärda smärtor i magen, någon annan som också har så? ????

Jag har oxå en deö smärtor i magen lr runt äggstockarna så jag tror nästa att mensen kommer .
  • Emma1988
    Sajood skrev 2017-08-21 10:16:17 följande:

Hej! Har bf i slutet på april, men mina tidigare två barn har inte varit så snabba så jag hänger lite här i majgruppen tänkte jag. :) Är i vecka 6. Hur mår ni?

Jag mår helt okej tycker jag. Lite illamående ibland som kommer o går, ömma bröst och typ molande värk hela dagen igår vilket var jobbigt. Trodde typ att mensen skulle komma . Hur mår du?
  • Candra

Hej! Jag är snart 23 är gammal från Stockholm och väntar mitt första barn. Inga av kompisarna omkring mig har barn så vill gärna följas åt med er andra i denna grupp! Plussade första gången i torsdags (den 17:onde) och är i vecka 5. Pratade precis med barnmorskan och bokade in informationsmöte och inskrivning. Är så glad över att vara gravid!! Dock lite orolig eftersom brösten slutade ömma igår. Någon av er som har samma?

• luna21
    Emma1988 skrev 2017-08-21 11:42:25 följande:

Jag har oxå en deö smärtor i magen lr runt äggstockarna så jag tror nästa att mensen kommer .

Okej :) jag har redan passerat min mens så tror inte att det sker för mig. Ska ringa gyn imorgon och rådfråga. Har blivit en del sömnlösa nätter nu ... jagar upp mig själv också eftersom att det är första gången och man vet inte vad som är normalt och hur man ska känna.. :)
Svar på tråden BF maj 2018