• Emmson

BF maj 2018

Jag har inte sett någon majtråd ännu. Jag plussade nyligen och har bf runt månadsskiftet april/maj. Någon annan som hunnit plussa? Vore så kul att följa varandra och kanske göra en fb-grupp längre fram! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-08-21 17:37
    Det finns en hemlig facebookgrupp nu som är under uppbyggnad. Skicka meddelande till mig med din mailadress så får du en inbjudan via mail till gruppen. Alla som är beräknade i maj är välkomna, även ni som är beräknade strax innan eller strax efter, säg max fem dagar innan eller efter. :)

• Svar på tråden BF maj 2018
  • Längtan 77

Hej!

Har bf 2 maj...

Plussade häromdagen och hoppas det går vägen då jag haft två missfall med min nya man under ett halvår...

Har tre barn sen tidigare (samt ett till missfall) och två bonusbarn....nu håller vi tummarna!

• Ciconiidae
    Emmson skrev 2017-08-23 21:26:27 följande:

Enligt mina inställningar har jag inte låst profil, väldigt märkligt. Någon som är mer insatt och kan hjälpa mig?

Du har privat profil, men det går att skicka meddelande ändå genom att gå in på meddelande och trycka på nytt meddelande (fungerar bara i webbläsarversionen), och skriva ditt namn. Men det går inte att gå in på din profil och trycka där.
  • Stjärnfamilj

Hej tjejer!

Får man hänga med i denna grupp! Plussade idag och med min uträkning är jag beräknad 9/5-18.

Livrädd med två missfall i bagaget. Är även väldigt gärna med i fb gruppen! :)

• Emmson
    Stjärnfamilj skrev 2017-08-25 12:41:19 följande:

Hej tjejer!

Får man hänga med i denna grupp! Plussade idag och med min uträkning är jag beräknad 9/5-18.

Livrädd med två missfall i bagaget. Är även väldigt gärna med i fb gruppen! :)

Grattis! Skicka meddelande till mig med din mailadress eller skriv den hör så lägger jag till dig :)
  • Karin8206

Plussade för 1 vecka sedan och har bf 2 Maj! Är så glad men samtidigt nervös då jag fått missfall tidigare i v 11. Tredje barnet för oss.

Vill väldigt gärna vara med i fb-gruppen.

Min mailadress är Karin.em.johansson@tele2.se

• Emmson
    Karin8206 skrev 2017-08-25 19:15:08 följande:

Plussade för 1 vecka sedan och har bf 2 Maj! Är så glad men samtidigt nervös då jag fått missfall tidigare i v 11. Tredje barnet för oss.

Vill väldigt gärna vara med i fb-gruppen.

Min mailadress är [email protected]

Har bjudit in dig. Kolla din mail :)
  • Stjärnfamilj
    Emmson skrev 2017-08-25 18:59:42 följande:

Grattis! Skicka meddelande till mig med din mailadress eller skriv den hör så lägger jag till dig :)

Kan du skriva till mig? Går inte att skriva till dig och skriver helst inte ut min mailadress!

Tack!
  • Ciconiidae
    Stjärnfamilj skrev 2017-08-26 07:06:06 följande:

Kan du skriva till mig? Går inte att skriva till dig och skriver helst inte ut min mailadress!

Tack!

Om du trycker på nytt meddelande och skriver in hennes namn som mottagare så kan du skriva. Så gjorde jag.
Svar på tråden BF maj 2018