• Emmson

BF maj 2018

Jag har inte sett någon majtråd ännu. Jag plussade nyligen och har bf runt månadsskiftet april/maj. Någon annan som hunnit plussa? Vore så kul att följa varandra och kanske göra en fb-grupp längre fram! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-08-21 17:37
    Det finns en hemlig facebookgrupp nu som är under uppbyggnad. Skicka meddelande till mig med din mailadress så får du en inbjudan via mail till gruppen. Alla som är beräknade i maj är välkomna, även ni som är beräknade strax innan eller strax efter, säg max fem dagar innan eller efter. :)

• Svar på tråden BF maj 2018
  • Rydberg333

Plussade imorse. Beräknad mens på ons eller tors så 3 dagar tidigt.

BF 8 maj 2018.

Tredje barnet.

• MamatillL

Hej :) Stort grattis till alla som plussat :)

Det finns lite olika grupper på fb nu .

En är helt hemlig som ni måste bli inbjudna till . Behöver isåfall er mejl . Den gruppen är till för de med Bf i Maj. Eller nära ex slutet på April . ????

Sen finns det en " Gravid med bf maj 2018 " Den är vanlig sluten .

Sen finns det " Gravid med bf 2018 "

Kramis Madde

• Friand

Plussade igår med Bf 7 maj. Är gärna med i gruppen!Skrattande
    En fråga. Är den hemlig för ens facebook-vänner?

• Celegans

Jag avvaktar med att gå med i fb gruppen tills jag varit på UL, skriver här sålänge. :) BF 28/4, första barnet på andra försöket. Jag känner inga som helst gravid-symptom, eventuellt lite tröttare och mer flåsig än vanligt. Men det är så diffust. Jag har inte känt något illamående än så länge. Vad har ni andra för symptom? Jag blir orolig att jag typ fått ett tidigt mf, men vet inte om man då vanligtvis brukar blöda i samband med det. Eller så har bara inte symptomen trätt fram ännu. Ska försöka boka tid för ett tidigt UL för att lugna mig själv.

• Ciconiidae
    Celegans skrev 2017-08-29 07:11:37 följande:

Jag avvaktar med att gå med i fb gruppen tills jag varit på UL, skriver här sålänge. :) BF 28/4, första barnet på andra försöket. Jag känner inga som helst gravid-symptom, eventuellt lite tröttare och mer flåsig än vanligt. Men det är så diffust. Jag har inte känt något illamående än så länge. Vad har ni andra för symptom? Jag blir orolig att jag typ fått ett tidigt mf, men vet inte om man då vanligtvis brukar blöda i samband med det. Eller så har bara inte symptomen trätt fram ännu. Ska försöka boka tid för ett tidigt UL för att lugna mig själv.

Jag har bf 30 april och jag känner inte mkt heller. Möjligen lite tröttare och igår kändes det som en tydlig klump i magen. Var väl livmodern som växt kanske och kändes lite konstig. Det är ganska normalt att inte känna ngt. Jag gjorde inte det första graviditeten heller mer än extrem trötthet. Inget illamående, inga cravings, inga ömma bröst osv.

Jo, jag drömmer mkt förresten.
  • Gabby

Hej,
    Plussade igår med både sticka och Clearblue digital med veckor. Otroligt nog tog de sig på första försöket för oss så jag har inte riktigt förstått de än. Har i ca två veckor haft mild mensvärk, vissa dagar håll i sidan av magen och sedan i helgen har jag mått fruktansvärt illa samt haft ont i magen. Känns spännande men samtidigt nervöst :)

Har kollat med 3 appar och alla säger olika men mallan 24/4 - 5/5 :)

Svar på tråden BF maj 2018