• Emmson

BF maj 2018

Jag har inte sett någon majtråd ännu. Jag plussade nyligen och har bf runt månadsskiftet april/maj. Någon annan som hunnit plussa? Vore så kul att följa varandra och kanske göra en fb-grupp längre fram! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-08-21 17:37
    Det finns en hemlig facebookgrupp nu som är under uppbyggnad. Skicka meddelande till mig med din mailadress så får du en inbjudan via mail till gruppen. Alla som är beräknade i maj är välkomna, även ni som är beräknade strax innan eller strax efter, säg max fem dagar innan eller efter. :)

• Svar på tråden BF maj 2018
  • Celegans
    Ciconiidae skrev 2017-08-29 07:48:32 följande:
    Jag har bf 30 april och jag känner inte mkt heller. Möjligen lite tröttare och igår kändes det som en tydlig klump i magen. Var väl livmodern som växt kanske och kändes lite konstig. Det är ganska normalt att inte känna ngt. Jag gjorde inte det första graviditeten heller mer än extrem trötthet. Inget illamående, inga cravings, inga ömma bröst osv.

Jo, jag drömmer mkt förresten.
    Tack för ditt svar! Jag ska försöka sitta lugnt i båten och vänta in UL vecka 12. Förmodligen kommer väl lite symptom dykt upp innan dess. Lycka till! :)
  • Olivia1995

Fick detta idag och stämmer det så är det bf maj för mig med. Hoppas!! Vilka veckor är ni i? :)
  • Friand
    Emmson skrev 2017-08-29 09:22:09 följande:

Grattis! Den är hemlig för dina vänner. De kan inte se gruppen alls, bara medlemmarna. Skriv din mailadress här eller som meddelande så bjuder jag in dig :)

Tack! Hur skickar jag meddelande? Det står att din profil är privat. Vill inte riktigt lägga ut min mail här :)
  • Friand

Var så ivrig så tog ett test nu mitt på dagen med veckoindikator! :D ska överraska sambon ikväll med en liten gåva ;)

• Friand
    Olivia1995 skrev 2017-08-29 13:30:45 följande:

Fick detta idag och stämmer det så är det bf maj för mig med. Hoppas!! Vilka veckor är ni i? :)

Stort grattis! Enligt preglife-appen är jag (redan) i vecka 5(4+0) :)
  • Olivia1995
    Friand skrev 2017-08-29 14:49:22 följande:

Stort grattis! Enligt preglife-appen är jag (redan) i vecka 5(4+0) :)

Härligt enligt den är jag vecka 5 med (4+1) stort grattis själv :D
  • Pco_1_2

Hej... vill gärna vara med i den hemliga gruppen, bf 9/5 änsålänge. Hur gör man för att bli tillagd där?

• Pco_1_2
    MamatillL skrev 2017-08-28 23:13:56 följande:

Hej :) Stort grattis till alla som plussat :)

Det finns lite olika grupper på fb nu .

En är helt hemlig som ni måste bli inbjudna till . Behöver isåfall er mejl . Den gruppen är till för de med Bf i Maj. Eller nära ex slutet på April . ????

Sen finns det en " Gravid med bf maj 2018 " Den är vanlig sluten .

Sen finns det " Gravid med bf 2018 "

Kramis Madde

Jag kan inte med det här med FL:s sida.. men vill gärna vara med i den hemliga gruppen..

Min mail är Jennybebisen@hotmail.com
  • Emmson
    Pco_1_2 skrev 2017-08-29 16:26:07 följande:

Jag kan inte med det här med FL:s sida.. men vill gärna vara med i den hemliga gruppen..

Min mail är Jennybebisen@hotmail.com

Du har fått inbjudan på din mail.
Svar på tråden BF maj 2018