• Emmson

BF maj 2018

Jag har inte sett någon majtråd ännu. Jag plussade nyligen och har bf runt månadsskiftet april/maj. Någon annan som hunnit plussa? Vore så kul att följa varandra och kanske göra en fb-grupp längre fram! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-08-21 17:37
    Det finns en hemlig facebookgrupp nu som är under uppbyggnad. Skicka meddelande till mig med din mailadress så får du en inbjudan via mail till gruppen. Alla som är beräknade i maj är välkomna, även ni som är beräknade strax innan eller strax efter, säg max fem dagar innan eller efter. :)

• Svar på tråden BF maj 2018
  • Lelle1988
    Emmson skrev 2017-08-19 12:11:24 följande:

Jag har inte sett någon majtråd ännu. Jag plussade nyligen och har bf runt månadsskiftet april/maj. Någon annan som hunnit plussa? Vore så kul att följa varandra och kanske göra en fb-grupp längre fram! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-08-21 17:37

Det finns en hemlig facebookgrupp nu som är under uppbyggnad. Skicka meddelande till mig med din mailadress så får du en inbjudan via mail till gruppen. Alla som är beräknade i maj är välkomna, även ni som är beräknade strax innan eller strax efter, säg max fem dagar innan eller efter. :)

Jag är gärna med i fb -gruppen! ???? K.a.helena.palm@gmail.com
  • MamatillL

Emmson har skrivit i slutna majgruppen och gjort "reklam" för sin grupp ( om Emmson nu är den jag tror ) . Sa till henne att det finns en hemlig redan så vi alla kan samlas där och prata och dela tankar och tips ????

• MamatillL

Har gjort en ny tråd på familjeliv där man in skriva sin mejl om man vill in i majgruppen som är hemlig . Ni gör som ni vill ? Grattis till alla plus ?

• carrolinea
    MamatillL skrev 2017-09-01 14:55:27 följande:

Har gjort en ny tråd på familjeliv där man in skriva sin mejl om man vill in i majgruppen som är hemlig . Ni gör som ni vill ? Grattis till alla plus ?

Min mail jag har på Facebook använder jag inte så kan inte gå med så. Kan du skicka meddelande till mig här på fl?
  • 5467
    MamatillL skrev 2017-09-01 14:50:12 följande:

Emmson har skrivit i slutna majgruppen och gjort "reklam" för sin grupp ( om Emmson nu är den jag tror ) . Sa till henne att det finns en hemlig redan så vi alla kan samlas där och prata och dela tankar och tips ????

MamatillL, er grupp går stt söka på samt visar medlemmarna om en klickar in på gruppens info.

Den som Emmson administrerar är sluten, hemlig och icke sökbar = går ej att se någon som helst info, medlemmar etc. för en utifrån så finns ej gruppen, det gör däremot din. :)
  • Emmson
    CinnamonGirl skrev 2017-09-01 15:23:56 följande:

Vem har Majbebisar 2018?

Jag startade den. :)
Svar på tråden BF maj 2018