• Emmson

BF maj 2018

Jag har inte sett någon majtråd ännu. Jag plussade nyligen och har bf runt månadsskiftet april/maj. Någon annan som hunnit plussa? Vore så kul att följa varandra och kanske göra en fb-grupp längre fram! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-08-21 17:37
    Det finns en hemlig facebookgrupp nu som är under uppbyggnad. Skicka meddelande till mig med din mailadress så får du en inbjudan via mail till gruppen. Alla som är beräknade i maj är välkomna, även ni som är beräknade strax innan eller strax efter, säg max fem dagar innan eller efter. :)

• Svar på tråden BF maj 2018
  • Emmson
    tjejuå86 skrev 2017-09-01 19:12:59 följande:

Plussade idag bf 14 maj.

Jag vill oxå gärna vara med i Facebook grupp

Mejladress Cilllla86@gmail.com

Har lagt till dig. Kolla din mail :)
  • tjejuå86
    Emmson skrev 2017-09-01 19:17:51 följande:

Har lagt till dig. Kolla din mail :)

Tack så mkt!
  • M2atilda

Mitt första inlägg här, helt ny på familjeliv. Plussade idag, fortfarande väldigt tidigt bf 14/5. Vore skönt att ha fler i samma sits att diskutera med, lägg gärna till mig också.

• Emmson
    M2atilda skrev 2017-09-01 21:10:55 följande:

Mitt första inlägg här, helt ny på familjeliv. Plussade idag, fortfarande väldigt tidigt bf 14/5. Vore skönt att ha fler i samma sits att diskutera med, lägg gärna till mig också.

Grattis! Behöver din mailadress för att lägga till dig i gruppen. Skicka meddelande till mig :)
  • Archimedes

Väntar några dagar till sedan vill jag gärna gå med i gruppen på fb. Tror att jag har bf 13 maj men fårbplanerat snitt ca 2 veckor innan :)

• Emmson
    Archimedes skrev 2017-09-02 08:34:07 följande:

Väntar några dagar till sedan vill jag gärna gå med i gruppen på fb. Tror att jag har bf 13 maj men fårbplanerat snitt ca 2 veckor innan :)

Du är välkommen längre fram om du vill :)
  • Michmichmich

Å vad roligt! Jag har också hunnit plussa och vill spola fram tiden tills vårt första besök hos barnmorska!

Svar på tråden BF maj 2018