• Emmson

BF maj 2018

Jag har inte sett någon majtråd ännu. Jag plussade nyligen och har bf runt månadsskiftet april/maj. Någon annan som hunnit plussa? Vore så kul att följa varandra och kanske göra en fb-grupp längre fram! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-08-21 17:37
    Det finns en hemlig facebookgrupp nu som är under uppbyggnad. Skicka meddelande till mig med din mailadress så får du en inbjudan via mail till gruppen. Alla som är beräknade i maj är välkomna, även ni som är beräknade strax innan eller strax efter, säg max fem dagar innan eller efter. :)

• Svar på tråden BF maj 2018
  • hannaa2017
    Charlieellerså skrev 2017-09-04 19:38:24 följande:
    Jag har molvärk. Jag har dock haft så förut under tidig graviditet så jag känner mig lugn att det brukar höra till
    Okej, vad skönt att höra. Det lugnar mig :) Min första graviditet.
  • hannaa2017
    CandyWh0 skrev 2017-09-04 17:44:30 följande:

Hej vill också vara med här i gruppen! Plussade förra veckan och är hittills beräknade till den 3 maj! :D

Lilla Knoppen (som jag kallar hen) är inte planerad men lika älskad ändå. Det här blir vårat första barn och vi har varit ihop i fyra år. Jag är 27 och han blir snart 29 år :)

Grattis vad kul :) 
  • MangoMandarin

Hej jag har precis plusat och lilla räkan är beräknad till den 6/5 om jag räknat rätt???? Det va inte planerar alls. Detta blir mitt 6 e barn ???? Den yngsta är 7 månader

• Fairy of the Valley

Hej hej jag har plussat och är nu i v4. Fanns det en fb grupp? Är den hemlig? Jag vill gärna vara med för jag tycker FL är lite krånglig nu för tiden. =) 

# Son 2006 # Dotter 2014 #
  • Tokmamma

Hej. Jag plussade förra veckan så jag hänger gärna på här om det är ok. Det var många år sedan jag var gravid så detta blir vårat 3dje en riktig sladddis!

• MisseKido

Hej! Har BIM idag och plus på stickan (plussade för någon dag sedan men har inte trott på det förrän idag) :) Har två barn sedan tidigare 4 och 6år. Inte mkt symptom än så länge , lite tröttare på kvällarna bara :)

• Lussebulle2017

Hej tjejer!

Jag plussade för några dagar sedan.

Med mina uträkningar är jag i vecka 5. Bf maj -18 :)

Men, är det någon mer som har en väldig mensvärk till och från? Inget blod eller så. Imorse vaknade jag av hugg på vänstra sidan. Är så jäkla rädd för missfall.

Är detta normalt? "/

• Charlieellerså
    Lussebulle2017 skrev 2017-09-05 06:53:10 följande:

Hej tjejer!

Jag plussade för några dagar sedan.

Med mina uträkningar är jag i vecka 5. Bf maj -18 :)

Men, är det någon mer som har en väldig mensvärk till och från? Inget blod eller så. Imorse vaknade jag av hugg på vänstra sidan. Är så jäkla rädd för missfall.

Är detta normalt? "/

Jag har mensvärk till och från men har haft så i början med alla barn och det har ju gått bra så jag försöker att inte oroa mig. Så länge du inte blöder i samband med stark mensvärk är det antagligen helt lugnt
Svar på tråden BF maj 2018