• Emmson

BF maj 2018

Jag har inte sett någon majtråd ännu. Jag plussade nyligen och har bf runt månadsskiftet april/maj. Någon annan som hunnit plussa? Vore så kul att följa varandra och kanske göra en fb-grupp längre fram! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-08-21 17:37
    Det finns en hemlig facebookgrupp nu som är under uppbyggnad. Skicka meddelande till mig med din mailadress så får du en inbjudan via mail till gruppen. Alla som är beräknade i maj är välkomna, även ni som är beräknade strax innan eller strax efter, säg max fem dagar innan eller efter. :)

• Svar på tråden BF maj 2018
  • Anjaheterjag

Hur kommer ni göra på era arbeten? Är rädd jag ska må illa och vara tvungen attavslöja de tidigare än jag önskar :(

• Ciconiidae
    Anjaheterjag skrev 2017-09-06 18:58:53 följande:

Hur kommer ni göra på era arbeten? Är rädd jag ska må illa och vara tvungen attavslöja de tidigare än jag önskar :(

Ta det som det kommer. Kanske har du ngn arbetskamrat du kan anförtro dig till? Vissa mår inte illa och då blir det inte ett problem, det är så olika.
  • jane87

halloj! Jag plussade i går! Så spännande! Har två barn sen innan! Bf blir runt den 14 maj tror jag... då jag har en cyckel på ca 39 dagar så är det inte så lätt att skriva in i dom där gravid apparna ????

Grattis till er alla!

• Preggo88

Jag väntar första barnet, är i vecka 4+2, BF 14/5

Hur mår ni andra? Har inga direkta symptom annat än molvärk och något ömma bröst.

• Archimedes
    Emmson skrev 2017-08-19 12:11:24 följande:

Jag har inte sett någon majtråd ännu. Jag plussade nyligen och har bf runt månadsskiftet april/maj. Någon annan som hunnit plussa? Vore så kul att följa varandra och kanske göra en fb-grupp längre fram! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-08-21 17:37

Det finns en hemlig facebookgrupp nu som är under uppbyggnad. Skicka meddelande till mig med din mailadress så får du en inbjudan via mail till gruppen. Alla som är beräknade i maj är välkomna, även ni som är beräknade strax innan eller strax efter, säg max fem dagar innan eller efter. :)

Taggar dig så att du ser mitt meddelande :). Har skickat min mail för fb gruppen
  • FH24
    Preggo88 skrev 2017-09-07 06:01:49 följande:

Jag väntar första barnet, är i vecka 4+2, BF 14/5

Hur mår ni andra? Har inga direkta symptom annat än molvärk och något ömma bröst.

Grattis! :D

Också BF runt den 14e maj, idag i vecka 5 (4+3) :D

Vad skönt med någon som har samma, inte heller några direkta symptom mer än lite ömmabröst, molvärk och att jag behöver springa och kissa lite oftare haha :)
  • FH24
    jane87 skrev 2017-09-06 20:48:52 följande:

halloj! Jag plussade i går! Så spännande! Har två barn sen innan! Bf blir runt den 14 maj tror jag... då jag har en cyckel på ca 39 dagar så är det inte så lätt att skriva in i dom där gravid apparna ????

Grattis till er alla!

Stort grattis! :D verkar som att vi är några stycken med BF 14e maj, ska bli så roligt att följa alla och se hur lika/olika graviditetrena kan se ut i samma stadie :D
  • Preggo88
    FH24 skrev 2017-09-07 06:57:18 följande:

Grattis! :D

Också BF runt den 14e maj, idag i vecka 5 (4+3) :D

Vad skönt med någon som har samma, inte heller några direkta symptom mer än lite ömmabröst, molvärk och att jag behöver springa och kissa lite oftare haha :)

Grattis själv! :D Är det också din första?

Jag är även väldigt trött, somnar alltid framför tv på kvällarna.

Skönt att vi har någorlunda samma symtom, blir intressant att följas upp under graviditetens gång. :)
  • FH24
    Preggo88 skrev 2017-09-07 08:17:59 följande:

Grattis själv! :D Är det också din första?

Jag är även väldigt trött, somnar alltid framför tv på kvällarna.

Skönt att vi har någorlunda samma symtom, blir intressant att följas upp under graviditetens gång. :)

Tack :D jaa, även första för mig!

Också trött, vet dock inte om det beror på graviditet eller att det är mycket på jobbet haha :)

Verkligen, ska bli spännande att följa och se hur lika/olika graviditetena kan se ut i samma stadie :D
Svar på tråden BF maj 2018