• Emmson

BF maj 2018

Jag har inte sett någon majtråd ännu. Jag plussade nyligen och har bf runt månadsskiftet april/maj. Någon annan som hunnit plussa? Vore så kul att följa varandra och kanske göra en fb-grupp längre fram! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-08-21 17:37
    Det finns en hemlig facebookgrupp nu som är under uppbyggnad. Skicka meddelande till mig med din mailadress så får du en inbjudan via mail till gruppen. Alla som är beräknade i maj är välkomna, även ni som är beräknade strax innan eller strax efter, säg max fem dagar innan eller efter. :)

• Svar på tråden BF maj 2018
  • FH24
    bananahpie skrev 2017-09-05 12:01:31 följande:

Hej! Jag plussade svagt för 3 dagar sen och idag på bim plussa jag mycket starkare :D

Fjärde försöket var detta. Har en son på 3 år som är född 9e maj och om allt går som det ska, så är den lilla i magen beräknad 14e maj :)

Stort grattis! :D

Vad kul att vi har BF samma dag! :D
  • MisseKido
    Charlieellerså skrev 2017-09-05 12:30:15 följande:

Funderar på mitt plus. Jag plussade på Äl + 8 redan nu när jag kollat mina anteckningar. Körde med Äl-test. Plussade med digital 1-2 veckor på Äl + 10. Har aldrig fått gravid på digitala innan bim förut. Hcg måste stigit fort denna gång. Kanske fäste ägget snabbt? Kanske därför kag mått illa tidigare än någonsin nu också.

Kanske är det tvillingar?? ;)
  • MisseKido
    FH24 skrev 2017-09-05 12:32:17 följande:

Jag har BF 13:e eller 14:e står olika på sidorna. När hade ni sista mensens första dag? 7/8 hade jag.
  • FH24
    MisseKido skrev 2017-09-05 12:43:49 följande:

Jag har BF 13:e eller 14:e står olika på sidorna. När hade ni sista mensens första dag? 7/8 hade jag.

Samma här 7/8 :D

Roligt med fler som har samma datum :D

Några symptom ännu? :)
  • Charlieellerså
    MisseKido skrev 2017-09-05 12:42:08 följande:

Kanske är det tvillingar?? ;)

: ) Det vore något det. Vi har tre sedan innan. Hihi
  • finasteärkärlek

Hej och Grattis till alla!

Själv plussade jag för 3 dagar sedan???? första graviditeten. BF 5 maj ????

Än så länge har jag känt av ömmande bröst, större aptit än vanligt och extremt trött.

Lyckats bli sjuk nu så vad passar bättre än att fördriva lite tid här?

• bananahpie
    Charlieellerså skrev 2017-09-05 12:25:40 följande:

Grattis. Jag är beräknad ungefär samtidigt beroende på hur jag räknar.

Tack och grattis själv! :) jag räknar från mensens första dag.
  • bananahpie
    FH24 skrev 2017-09-05 12:32:17 följande:

Tack och grattis själv! Ja vad roligt :D
  • Archimedes

Jag har testat lite olika snurror på nätet för att se mitt bf. De har gett lite olika svar. 2 har gett 13/5 en har fett 14/5 och en 16/5?! Jag har räknat efter min äl dom var ca 21/8. Hade mf månaden innan så kan inte räkna från mensens första dag. När har ni andra som har runt denna tid haft äl?

• Charlieellerså
    Archimedes skrev 2017-09-05 13:54:49 följande:

Jag har testat lite olika snurror på nätet för att se mitt bf. De har gett lite olika svar. 2 har gett 13/5 en har fett 14/5 och en 16/5?! Jag har räknat efter min äl dom var ca 21/8. Hade mf månaden innan så kan inte räkna från mensens första dag. När har ni andra som har runt denna tid haft äl?

Min Äl måste varit runt 24/8 utifrån positivt Äl-test. Har fått 14 maj utifrån sista mens men 16 om jag räknar på min genomsnittscykel på 30 dagar men då måste jag plussat väldigt tidigt. För tidigt.
Svar på tråden BF maj 2018