• Emmson

BF maj 2018

Jag har inte sett någon majtråd ännu. Jag plussade nyligen och har bf runt månadsskiftet april/maj. Någon annan som hunnit plussa? Vore så kul att följa varandra och kanske göra en fb-grupp längre fram! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-08-21 17:37
    Det finns en hemlig facebookgrupp nu som är under uppbyggnad. Skicka meddelande till mig med din mailadress så får du en inbjudan via mail till gruppen. Alla som är beräknade i maj är välkomna, även ni som är beräknade strax innan eller strax efter, säg max fem dagar innan eller efter. :)

• Svar på tråden BF maj 2018
  • Archimedes
    Charlieellerså skrev 2017-09-03 21:58:41 följande:

Plussade i förrgår på Äl +9 och fick det i dag bekräftat med cv digital . Har BF 16 maj och det kommer i såfall bli mitt fjärde barn. Förra graviditeten kände jag inte något symptom innan bim. Nu mår jag redan så illa, har molvärk, jätteömma bröst. Grattis till alla plus

Hur gamla är dina barn?
  • Charlieellerså
    Archimedes skrev 2017-09-03 23:00:35 följande:

Hur gamla är dina barn?

De är 7,6 och 1 år. Vi kände att vi dels ville ha ännu ett men även att minstingen skulle Få den fördelen de två äldsta haft i att få ett syskon nära i ålder.
  • Archimedes
    Charlieellerså skrev 2017-09-03 23:15:37 följande:

De är 7,6 och 1 år. Vi kände att vi dels ville ha ännu ett men även att minstingen skulle Få den fördelen de två äldsta haft i att få ett syskon nära i ålder.

Våra två är 8 och 5 så nu blir det en sladdis. Men det blir vårt sista. :) hade velat ha dem iaf ett år närmare men det krävdes lite övertalning att det ens skulle bli en trea så det blir bra ändå :).
  • Blixt3

Jag hänger också med här, plussade idag och har BF den 15:e maj :D

• gummitroll

Hallå! :)

Jag vill gärna vara med i facebookgruppen. Inga barn sedan tidigare och har BF 4/5 :D

• CandyWh0

Hej vill också vara med här i gruppen! Plussade förra veckan och är hittills beräknade till den 3 maj! :D

Lilla Knoppen (som jag kallar hen) är inte planerad men lika älskad ändå. Det här blir vårat första barn och vi har varit ihop i fyra år. Jag är 27 och han blir snart 29 år :)

• hannaa2017

Gick in i v. 5 idag. Fler än jag som känner molvärk? Man blir ju supernojig för minsta lilla.

• Charlieellerså
    hannaa2017 skrev 2017-09-04 19:19:27 följande:

Gick in i v. 5 idag. Fler än jag som känner molvärk? Man blir ju supernojig för minsta lilla.

Jag har molvärk. Jag har dock haft så förut under tidig graviditet så jag känner mig lugn att det brukar höra till
  • Charlieellerså
    Blixt3 skrev 2017-09-04 08:49:09 följande:

Grattis Jag har 16:E maj
  • Charlieellerså
    Blixt3 skrev 2017-09-04 08:49:09 följande:

Grattis Jag har 16:E maj
Svar på tråden BF maj 2018