• Emmson

BF maj 2018

Jag har inte sett någon majtråd ännu. Jag plussade nyligen och har bf runt månadsskiftet april/maj. Någon annan som hunnit plussa? Vore så kul att följa varandra och kanske göra en fb-grupp längre fram! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-08-21 17:37
    Det finns en hemlig facebookgrupp nu som är under uppbyggnad. Skicka meddelande till mig med din mailadress så får du en inbjudan via mail till gruppen. Alla som är beräknade i maj är välkomna, även ni som är beräknade strax innan eller strax efter, säg max fem dagar innan eller efter. :)

• Svar på tråden BF maj 2018
  • Emmson
    Lelle1988 skrev 2017-09-01 14:49:00 följande:

Oj förlåt jag vet inte var de där frågetecknena kom ifrån ;)

Emojis blir tyvärr frågetecken :)
  • Emmson
    MamatillL skrev 2017-09-01 14:50:12 följande:

Emmson har skrivit i slutna majgruppen och gjort "reklam" för sin grupp ( om Emmson nu är den jag tror ) . Sa till henne att det finns en hemlig redan så vi alla kan samlas där och prata och dela tankar och tips ????

Jag är tacksam om du slutar sprida lögner. Jag har inte gjort reklam eller ens nämnt "min grupp" någon annanstans är i den här tråden, som jag startat.
  • Emmson
    MamatillL skrev 2017-09-01 15:02:02 följande:

Emmson ska vi ha alla i en grupp eller vad tycker du :)?

Nej tack. Lycka till med din grupp!
  • Emmson
    Delphin80 skrev 2017-09-01 16:56:04 följande:

Hej

Jag plusaade igår och beräknad till 7/5.

Finns det nån grupp på Facebook som är också hemlig.

Har skickat meddelande :)
  • Linda Davidsson
    Emmson skrev 2017-09-01 17:10:52 följande:

I min grupp. Den här tråden handlar om min grupp, en hemlig majgrupp. Jag ber dig åter igen lämna den här tråden eftersom du skapar stor förvirring. Starta en egen tråd om din grupp.

Hoppas du får en fin helg!

Man kan ha flera Facebook grupper alla måste inte vara med i just den ene än den andra.
  • MamatillL

Ja mer än gärna för sådant här beteende vill jag inte ha i min grupp . Vilket vi inte heller har . Ha de gott

• MamatillL
    5467 skrev 2017-09-01 16:28:43 följande:
    Så förtydligar att jag hellre stannar i den gruppen som Emmson administrerar. Är endast intresserad av fullt sluten och hemlig grupp, MamatillL
    Men herregud har du inte läst : ) jag har skrivit HEMLIG och att ingen ser att ni är medlemmar . Men med tanke på tonen här inne är jag inte sugen på att ha er som medlemmar dä vi bara är hos och glada i min och de andra tjejernas grupp . Ha de
  • 5467
    MamatillL skrev 2017-09-01 19:02:50 följande:

Men herregud har du inte läst : ) jag har skrivit HEMLIG och att ingen ser att ni är medlemmar . Men med tanke på tonen här inne är jag inte sugen på att ha er som medlemmar dä vi bara är hos och glada i min och de andra tjejernas grupp . Ha de

Såg sen vad du skrev, och bara hade nämnt den där hemliga synliga gruppen. Har förstått att det är flera grupper! Inte meningen :) Trist att det blev flera grupper som plötsligt skapades ur den här tråden så det blev väldigt rörigt. Hade ju givetvis varit kul om det varit en och samma från början.
  • MamatillL
    5467 skrev 2017-09-01 19:13:39 följande:
    Såg sen vad du skrev, och bara hade nämnt den där hemliga synliga gruppen. Har förstått att det är flera grupper! Inte meningen :) Trist att det blev flera grupper som plötsligt skapades ur den här tråden så det blev väldigt rörigt. Hade ju givetvis varit kul om det varit en och samma från början.
    Nör jag först har skrivit här några hänger har kg inte sett i inlägget att hon hade en under uppbyggnad : ) Då hade vi en startad redan så har blivit lite missförstånd verkligen . :) Men vem som får vars medlem i vilken grupp man vill :)
Svar på tråden BF maj 2018