Inlägg från: MamatillL |Visa alla inlägg
  • MamatillL

BF maj 2018

Hej :) Stort grattis till alla som plussat :)

Det finns lite olika grupper på fb nu .

En är helt hemlig som ni måste bli inbjudna till . Behöver isåfall er mejl . Den gruppen är till för de med Bf i Maj. Eller nära ex slutet på April . ????

Sen finns det en " Gravid med bf maj 2018 " Den är vanlig sluten .

Sen finns det " Gravid med bf 2018 "

Kramis Madde

• MamatillL

Man är inte anonym i gruppen . Men man kan inte leta upp gruppen på fb utan mäste bli tillagd sä endast medlemmarna i den gruppen som kan se dig . En regel i gruppen är att man inte får säg till någon om vilka som är medlemmar . Inte ens till sin partner . :)

• MamatillL

Emmson vilken grupp lögger du till alla i ?

Jag är admin i majgruppen den hemliga gruppen :)

• MamatillL

Emmson har skrivit i slutna majgruppen och gjort "reklam" för sin grupp ( om Emmson nu är den jag tror ) . Sa till henne att det finns en hemlig redan så vi alla kan samlas där och prata och dela tankar och tips ????

• MamatillL

Har gjort en ny tråd på familjeliv där man in skriva sin mejl om man vill in i majgruppen som är hemlig . Ni gör som ni vill ? Grattis till alla plus ?

• MamatillL

Ja mer än gärna för sådant här beteende vill jag inte ha i min grupp . Vilket vi inte heller har . Ha de gott

• MamatillL
    5467 skrev 2017-09-01 16:28:43 följande:
    Så förtydligar att jag hellre stannar i den gruppen som Emmson administrerar. Är endast intresserad av fullt sluten och hemlig grupp, MamatillL
    Men herregud har du inte läst : ) jag har skrivit HEMLIG och att ingen ser att ni är medlemmar . Men med tanke på tonen här inne är jag inte sugen på att ha er som medlemmar dä vi bara är hos och glada i min och de andra tjejernas grupp . Ha de
  • MamatillL
    5467 skrev 2017-09-01 19:13:39 följande:
    Såg sen vad du skrev, och bara hade nämnt den där hemliga synliga gruppen. Har förstått att det är flera grupper! Inte meningen :) Trist att det blev flera grupper som plötsligt skapades ur den här tråden så det blev väldigt rörigt. Hade ju givetvis varit kul om det varit en och samma från början.
    Nör jag först har skrivit här några hänger har kg inte sett i inlägget att hon hade en under uppbyggnad : ) Då hade vi en startad redan så har blivit lite missförstånd verkligen . :) Men vem som får vars medlem i vilken grupp man vill :)
  • MamatillL
    novaaaa skrev 2017-09-03 17:34:12 följande:

Plussade idag och enligt egna uträkningar så har vi bf 10/5, andra barnet sonen är 3,5år ????

Grattis :) Jag är också gravid med nr2 och min tös blir 3 nu i Dec :)
  • MamatillL
    Lillelunda skrev 2017-09-05 16:43:58 följande:

Jag plussade i dag med hjälp av ivf. 3 år har vi kämpat då min man är steril. För mig är det andra barnet, fb runt den 17/5-18

Stort grattis : )
  • MamatillL
    Archimedes skrev 2017-09-05 13:54:49 följande:

Jag har testat lite olika snurror på nätet för att se mitt bf. De har gett lite olika svar. 2 har gett 13/5 en har fett 14/5 och en 16/5?! Jag har räknat efter min äl dom var ca 21/8. Hade mf månaden innan så kan inte räkna från mensens första dag. När har ni andra som har runt denna tid haft äl?

Jag hade äl 17-18aug och har bf 7-8Maj : )
Svar på tråden BF maj 2018