• Emmson

BF maj 2018

Jag har inte sett någon majtråd ännu. Jag plussade nyligen och har bf runt månadsskiftet april/maj. Någon annan som hunnit plussa? Vore så kul att följa varandra och kanske göra en fb-grupp längre fram! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-08-21 17:37
    Det finns en hemlig facebookgrupp nu som är under uppbyggnad. Skicka meddelande till mig med din mailadress så får du en inbjudan via mail till gruppen. Alla som är beräknade i maj är välkomna, även ni som är beräknade strax innan eller strax efter, säg max fem dagar innan eller efter. :)

• Svar på tråden BF maj 2018
  • Dagsmeja
    Emmson skrev 2017-08-19 12:11:24 följande:

Jag har inte sett någon majtråd ännu. Jag plussade nyligen och har bf runt månadsskiftet april/maj. Någon annan som hunnit plussa? Vore så kul att följa varandra och kanske göra en fb-grupp längre fram! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-08-21 17:37

Det finns en hemlig facebookgrupp nu som är under uppbyggnad. Skicka meddelande till mig med din mailadress så får du en inbjudan via mail till gruppen. Alla som är beräknade i maj är välkomna, även ni som är beräknade strax innan eller strax efter, säg max fem dagar innan eller efter. :)

Plussade nyss och kan knappt tro det! Vill gärna vara med i facebookgrupp, men när jag klickar på ditt användarnamn så stor det att du har hemlig profil. Så jag kan inte skicka PM..

• zamaso

Hej!

Har nyligen plussat igen (!) efter ett missfall den 24/7 ( v12) mensen dröjde och ingen större tanke på att det skulle vara något, men av ren slump gjorde jag ett test och sedär, det var visst något nytt igen. Dock lite oklart BF , men i början av maj iallafall :) och det är mitt första jag väntar, haft 3 missfall tidigare- kanske all otur vänt nu när det blev så snabbt inpå?

• Celegans
    zamaso skrev 2017-09-01 09:42:51 följande:

Hej!

Har nyligen plussat igen (!) efter ett missfall den 24/7 ( v12) mensen dröjde och ingen större tanke på att det skulle vara något, men av ren slump gjorde jag ett test och sedär, det var visst något nytt igen. Dock lite oklart BF , men i början av maj iallafall :) och det är mitt första jag väntar, haft 3 missfall tidigare- kanske all otur vänt nu när det blev så snabbt inpå?

Grattis och lycka till!! :)
  • carrolinea

Hej,

Jag hänger gärna med i Facebook-gruppen men lyckades inte skicka meddelande till dig Emmson.

Tog ett nytt test idag som är starkare än igår :)

Kan inte riktigt fatta än men bf 7/5 :)

• Cissi 88

Jag har plussat med BF 10 maj. Svårt att ta in att jag är gravid. Vill gärna vara med i gruppen på fb! Emmson skriv gärna till mig också. 

• MamatillL

Emmson vilken grupp lögger du till alla i ?

Jag är admin i majgruppen den hemliga gruppen :)

• Ciconiidae
    MamatillL skrev 2017-09-01 13:36:24 följande:

Emmson vilken grupp lögger du till alla i ?

Jag är admin i majgruppen den hemliga gruppen :)

Emmsonhar dock bett dig starta en egen tråd för din grupp då denna är för hennes grupp. Så det blir väldigt förvirrande att du lägger till personer som vill in i hennes grupp.
Svar på tråden BF maj 2018