• Emmson

BF maj 2018

Jag har inte sett någon majtråd ännu. Jag plussade nyligen och har bf runt månadsskiftet april/maj. Någon annan som hunnit plussa? Vore så kul att följa varandra och kanske göra en fb-grupp längre fram! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-08-21 17:37
    Det finns en hemlig facebookgrupp nu som är under uppbyggnad. Skicka meddelande till mig med din mailadress så får du en inbjudan via mail till gruppen. Alla som är beräknade i maj är välkomna, även ni som är beräknade strax innan eller strax efter, säg max fem dagar innan eller efter. :)

• Svar på tråden BF maj 2018
  • Pco_1_2
    Emmson skrev 2017-08-29 09:18:42 följande:

Jag har bjudit in dig. Kolla din mail :)

Hmmm, kan inte se.. får jag lägga till dej på FB så är det kanske enklare?
  • A n onym

Jag vill också gärna vara med i Facebookgruppen, kan någon skicka ett meddelande till mig så jag slipper skriva ut min e-mail här? :)

• Emmson
    Friand skrev 2017-08-29 17:11:21 följande:

Kan någon bjuda in mig till fb gruppen också? Bf 7 maj :)

[email protected]

Har bjudit in dig, kolla din mail. :)
  • Lourdes

Hej

Plussade idag, blir tredje barnet. Vill gärna bli inbjuden till den slutna Facebook gruppen !

• Emmson
    Lourdes skrev 2017-08-29 21:24:14 följande:

Hej

Plussade idag, blir tredje barnet. Vill gärna bli inbjuden till den slutna Facebook gruppen !

Behöver din mailadress för att bjuda in dig :)
  • Lourdes
    Emmson skrev 2017-08-29 21:31:36 följande:

Behöver din mailadress för att bjuda in dig :)

Jag kan inte inboxa dig. Kan du inboxa mig? Tack!

Vill inte skriva den här
  • Linda Davidsson

Skulle också vilja vara med i Facebook gruppen. Dock fattar jag inte hur man skriver meddelande till varandra här på familjeliv då jag skapade kontot enbart för att vara ned i Facebook gruppen. Har nämligen gravidappen från familjeliv.

Är beräknad till 3/5 alt 4/5.

Svar på tråden BF maj 2018