• Emmson

BF maj 2018

Jag har inte sett någon majtråd ännu. Jag plussade nyligen och har bf runt månadsskiftet april/maj. Någon annan som hunnit plussa? Vore så kul att följa varandra och kanske göra en fb-grupp längre fram! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-08-21 17:37
    Det finns en hemlig facebookgrupp nu som är under uppbyggnad. Skicka meddelande till mig med din mailadress så får du en inbjudan via mail till gruppen. Alla som är beräknade i maj är välkomna, även ni som är beräknade strax innan eller strax efter, säg max fem dagar innan eller efter. :)

• Svar på tråden BF maj 2018
  • FrökenJ90
    CinnamonGirl skrev 2017-08-27 13:50:02 följande:

Jag har också använt NC och hade äl 6/8 enligt den. Men senaste mens kom den 16/7. Ska man ta upp detta vid inskrivning? Det diffar en vecka för BF.

Du kan du fråga barnmorskan om det när du är där :)
    Gravid med första barnet - Bf maj 2018
  • Emmson
    Längtan 77 skrev 2017-08-27 10:43:46 följande:

Min mail är inte kopplad till Facebook så jag kunde inte gå med i gruppen, kan man gå med på annat sätt?

Man har alltid en mailadress kopplad, det är den man loggar in med. Jag är inte säker, mendet kanske funkar med vilken mailadress som helst. Eller har jag redan bjudit in dig? Det börjar bli så många nu så det är svårt att ha koll. :)
  • Sunny86

Jag går gärna med i gruppen om jag får. Beräknad i början på maj men blir antagligen BF en vecka tidigare pga snitt då jag varit snittad två gånger tidigare???? Har två små tjejer. En på fyra år och en på 2,5 år.

• Anjaheterjag

Hej jag har plussat och vill gärna hänga med

Er här. Har ett barn sedan innan. Hoppas detta ska gå bra. :)

• CinnamonGirl
    Emmson skrev 2017-08-27 14:00:33 följande:
    Vad roligt! Har bjudit in dig. :)
    Syns inget varken i mailen eller i Facebook. :-S
    Gräv inte en grop åt andra, det kan de göra själva...
  • Emmson
    CinnamonGirl skrev 2017-08-27 17:35:04 följande:

Syns inget varken i mailen eller i Facebook. :-S

Konstigt! Har bjudit in dig igen nu. Funkar det?
  • CathrineW

Hej. Jag vill jättegärna vara med i gruppen. Min mail som är kopplat till Facebook är inte användbar längre men kanske du kan lägga till mig ändå? Cathrine Wåghäll heter jag :)

Svar på tråden BF maj 2018