• Emmson

BF maj 2018

Jag har inte sett någon majtråd ännu. Jag plussade nyligen och har bf runt månadsskiftet april/maj. Någon annan som hunnit plussa? Vore så kul att följa varandra och kanske göra en fb-grupp längre fram! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-08-21 17:37
    Det finns en hemlig facebookgrupp nu som är under uppbyggnad. Skicka meddelande till mig med din mailadress så får du en inbjudan via mail till gruppen. Alla som är beräknade i maj är välkomna, även ni som är beräknade strax innan eller strax efter, säg max fem dagar innan eller efter. :)

• Svar på tråden BF maj 2018
  • Stjärnfamilj
    Ciconiidae skrev 2017-08-26 08:16:24 följande:

Om du trycker på nytt meddelande och skriver in hennes namn som mottagare så kan du skriva. Så gjorde jag.

Tack så mycket för hjälpen!
  • Vinter00

Hej! Ansluter mig här också. Plussade idag, första försöket! beräknad bf 5/5.
    första barnet, 24 år och sambo i Göteborg Glad

Blir gärna inbjuden till den hemliga fb-gruppen med! 
    camillaa.93@hotmail.com

• Zunshin3

Hej tjejer jag har ett problem. Jag har blivit oplanerat gravid, plussade igår när mensen var ca 4-5 dagar sen. Och har dumt nog haft oskyddat sex med två killar (vill inte ha några påhopp eller glåpord. Jag är redan tillräckligt bekymrad) dem båda killarna är underrättade och har sagt att vad jag än väljer så stöttar dem mig. Jag funderar om jag på något sett kan ta reda på mer specifikt när jag blev gravid och på så vis veta vem pappan är.

• Emmson
    Zunshin3 skrev 2017-08-26 17:28:53 följande:

Hej tjejer jag har ett problem. Jag har blivit oplanerat gravid, plussade igår när mensen var ca 4-5 dagar sen. Och har dumt nog haft oskyddat sex med två killar (vill inte ha några påhopp eller glåpord. Jag är redan tillräckligt bekymrad) dem båda killarna är underrättade och har sagt att vad jag än väljer så stöttar dem mig. Jag funderar om jag på något sett kan ta reda på mer specifikt när jag blev gravid och på så vis veta vem pappan är.

Mvc kan nog bekosta ett vaginalt ultraljud för att fastställla hur långt gången du är och på så vis få reda på när du blev befruktad. Annars kan du boka tid hos en gynekolog för vaginalt ultraljud. Jag tror det kostar ca 300-400, beroende på vart man bor. :)
  • Zunshin3
    Emmson skrev 2017-08-26 17:47:45 följande:

Mvc kan nog bekosta ett vaginalt ultraljud för att fastställla hur långt gången du är och på så vis få reda på när du blev befruktad. Annars kan du boka tid hos en gynekolog för vaginalt ultraljud. Jag tror det kostar ca 300-400, beroende på vart man bor. :)

Tack ???????
  • Zunshin3
    Zunshin3 skrev 2017-08-26 18:00:21 följande:

Tack ???????

Oj det skulle vara smileys men blev frågetecken istället. Haha <3
  • Emmson

Nu har jag lagt till alla som skrivit sin mailadress. Ni får inbjudan via mail, så kolla där :)

Svar på tråden BF maj 2018