• Emmson

BF maj 2018

Jag har inte sett någon majtråd ännu. Jag plussade nyligen och har bf runt månadsskiftet april/maj. Någon annan som hunnit plussa? Vore så kul att följa varandra och kanske göra en fb-grupp längre fram! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-08-21 17:37
    Det finns en hemlig facebookgrupp nu som är under uppbyggnad. Skicka meddelande till mig med din mailadress så får du en inbjudan via mail till gruppen. Alla som är beräknade i maj är välkomna, även ni som är beräknade strax innan eller strax efter, säg max fem dagar innan eller efter. :)

• Svar på tråden BF maj 2018
  • Ciconiidae
    Emmson skrev 2017-08-21 16:18:34 följande:

Jag försöker skapa en grupp på fb. Jag behöver lägga till minst en person! Någon frivillig? Jag tror det räcker med mailadress. Skicka meddelande om du/ni inte vill skriva här :)

Jag har skickat pm. :)
  • luna21
    Emmson skrev 2017-08-21 16:11:19 följande:
    Det var snabbt, bra jobbat :) För oss tog det fem försök, vissa månader var vi mer aktiva och vissa lite mindre.
    Då gick det ju rätt snabbt för dig också! :) vilken vecka är du i? :)
  • smlund
    luna21 skrev 2017-08-21 15:08:48 följande:

Ni som planerade era barn, vad lång tid tog det för er från att ni slutade med preventivmedel? :) Jag tog ut min p-stav den 13 juni och plussade den 16 augusti, måste ha väldigt lätt för att bli gravid då min pojkvän och jag ses ca en gång i veckan just nu :p

Bf den 21 april :D

Det tog sig på ett försök! Och det var jag verkligen inte beredd på :O
  • Emmson

Nu har jag gjort en grupp på fb för oss som är beräknade i maj, om man är beräknad i april går det också bra, men bara i slutet av april eftersom det ska vara en majgrupp. Så alla som har bf i maj eller efter 25e april är välkomna. Det är en hemlig grupp så ingen ser att ni är med i den, förutom medlemmarna :) Skicka meddelande till mig med er mailadress eller kommentera här :)

• Emmson
    luna21 skrev 2017-08-21 16:36:42 följande:
    Då gick det ju rätt snabbt för dig också! :) vilken vecka är du i? :)
    4+2 tror jag. Du då? :)
  • Emma1988

Min mens har oxå passerat men upplever ibland som att mensen ska komma idag har de varit bättre

luna21 skrev 2017-08-21 14:48:48 följande:

Okej :) jag har redan passerat min mens så tror inte att det sker för mig. Ska ringa gyn imorgon och rådfråga. Har blivit en del sömnlösa nätter nu ... jagar upp mig själv också eftersom att det är första gången och man vet inte vad som är normalt och hur man ska känna.. :)

• Ciconiidae

Jag är extremt trött idag, 3+6. Kommer inte ihåg när tröttheten började sist. Har dock en sjukling hemma så jag kanske också är lite sjuk. Känner ni av tröttheten?

• OxalisAcetosella

Hej allihopa,

Plussade i onsdags och har BF precis i slutet av april eller början av maj. Så jag blir gärna inbjuden till majgruppen på Facebook: hoglund15@hotmail.com

Har en son på 17 månader och håller tummarna att den lilla vill stanna i magen. Grattis till alla <3

• Emmson
    OxalisAcetosella skrev 2017-08-21 17:41:20 följande:

Hej allihopa,

Plussade i onsdags och har BF precis i slutet av april eller början av maj. Så jag blir gärna inbjuden till majgruppen på Facebook: [email protected]

Har en son på 17 månader och håller tummarna att den lilla vill stanna i magen. Grattis till alla <3

Grattis! :) Jag har bjudit in dig. Du har fått inbjudan i din mail :)
Svar på tråden BF maj 2018