• Emmson

BF maj 2018

Jag har inte sett någon majtråd ännu. Jag plussade nyligen och har bf runt månadsskiftet april/maj. Någon annan som hunnit plussa? Vore så kul att följa varandra och kanske göra en fb-grupp längre fram! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-08-21 17:37
    Det finns en hemlig facebookgrupp nu som är under uppbyggnad. Skicka meddelande till mig med din mailadress så får du en inbjudan via mail till gruppen. Alla som är beräknade i maj är välkomna, även ni som är beräknade strax innan eller strax efter, säg max fem dagar innan eller efter. :)

• Svar på tråden BF maj 2018
  • amandaab

Hej! Grattis till dig! Plussade för några veckor sedan är nu gravid i vecka 8 med första barnet och är beräknad runt den 11 April ????

• Malinmana

Hej!

Jag har bf runt 28/4 men även jag är gärna med i en stängd majgrupp på fb :) Min äldsta son kom två dagar efter bf å min yngsta 17 dagar efter bf , så jag kan säkert platsa även i en majgrupp :)

• Emmson
    Malinmana skrev 2017-08-21 23:17:09 följande:

Hej!

Jag har bf runt 28/4 men även jag är gärna med i en stängd majgrupp på fb :) Min äldsta son kom två dagar efter bf å min yngsta 17 dagar efter bf , så jag kan säkert platsa även i en majgrupp :)

Skicka Pm eller skriv din mailadress här :)
  • unicorn

Hej! Plussade igår, efter första försöket Förvånad, så jag är fortfarande lite i chock. Jag är gärna med i gruppen, men kan inte skicka privat meddelande till dig Emmson, kan du prova pm:a mig så jag kan skicka min mail till dig :)? Tack!

• smlund
    unicorn skrev 2017-08-22 11:06:11 följande:

Hej! Plussade igår, efter första försöket , så jag är fortfarande lite i chock. Jag är gärna med i gruppen, men kan inte skicka privat meddelande till dig Emmson, kan du prova pm:a mig så jag kan skicka min mail till dig :)? Tack!

Plussade i torsdag, också efter första försöket! Så är också lite i chock faktiskt :O känner du dig glad eller hur känner du? Jag har inte riktigt kunnat känna mig glad ännu..
  • SofHe

Hej!

Plussade för en vecka sedan. I vecka 4+3 enligt uträkning. Typ beräknad 28/4.

Är hemskt gärna med i fb-gruppen men fattar inte riktigt hur man skickar privata meddelande här för o lämna sin mail?!

Svar på tråden BF maj 2018