• Emmson

BF maj 2018

Jag har inte sett någon majtråd ännu. Jag plussade nyligen och har bf runt månadsskiftet april/maj. Någon annan som hunnit plussa? Vore så kul att följa varandra och kanske göra en fb-grupp längre fram! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-08-21 17:37
    Det finns en hemlig facebookgrupp nu som är under uppbyggnad. Skicka meddelande till mig med din mailadress så får du en inbjudan via mail till gruppen. Alla som är beräknade i maj är välkomna, även ni som är beräknade strax innan eller strax efter, säg max fem dagar innan eller efter. :)

• Svar på tråden BF maj 2018
  • Tintun
    Emmson skrev 2017-08-26 12:31:05 följande:

Har bjudit in dig. :)

Går inte att pm.a mail till dig.

Står att din sida är privat :/

Kan du lägga till mig?

ghoststanta@hotmail.com
    9 år av längtan
  • FrökenJ90
    Schweizaren skrev 2017-08-27 12:48:38 följande:

Tack???????? då är vi nog på samma dag! Så spännande! Är det ditt första också?

Ja det blir första barnet! Då borde vi ha Bf samtidigt. Kul :D Var bor du?
    Gravid med första barnet - Bf maj 2018
  • Schweizaren
    FrökenJ90 skrev 2017-08-27 13:01:47 följande:
    Ja det blir första barnet! Då borde vi ha Bf samtidigt. Kul :D Var bor du?
    Jag bor i Zurich, Schweiz. Men det känna roligare att vara med i svenska gravid-trådar än de som finns här nere! Var bor du? När tänker du ringa vårdcentralen och skriva in dig?
  • FrökenJ90
    Schweizaren skrev 2017-08-27 13:08:31 följande:

Jag bor i Zurich, Schweiz. Men det känna roligare att vara med i svenska gravid-trådar än de som finns här nere! Var bor du? När tänker du ringa vårdcentralen och skriva in dig?

Oj, jaha ^^ Det förklarar ditt nickname ^^ Jag bor strax utanför Göteborg. Jag ringde i fredags och ska på hälsosamtal om ca två veckor. När tänker du ringa?
  • Schweizaren
    FrökenJ90 skrev 2017-08-27 13:12:42 följande:
    Oj, jaha ^^ Det förklarar ditt nickname ^^ Jag bor strax utanför Göteborg. Jag ringde i fredags och ska på hälsosamtal om ca två veckor. När tänker du ringa?
    Jag vet inte... känns så tidigt men samtidigt verkar det ju som att alla härinne kör på så jag antar att jag ringer imorgon. Måste även kolla med min försäkring hur det funkar.

Så spännande! Jag vet inte riktigt hur jag ska tackla det än :O
  • FrökenJ90
    Schweizaren skrev 2017-08-27 13:14:53 följande:

Jag vet inte... känns så tidigt men samtidigt verkar det ju som att alla härinne kör på så jag antar att jag ringer imorgon. Måste även kolla med min försäkring hur det funkar.

Så spännande! Jag vet inte riktigt hur jag ska tackla det än :O

Ja kanske men här där jag bor vill de att man kommer på ett hälsosamtal mellan v6-8 och sen är det inskrivning runt v 12.

Ja det är spännande. Jag har inte riktigt fattat det än dock.
  • CinnamonGirl
    FrökenJ90 skrev 2017-08-27 12:35:47 följande:
    Grattis :D Jag hade också min senaste mens med start 24 juli. Använder Nc så vet att jag hade äl på dag 18 så jag är på 4+3 idag :)
    Jag har också använt NC och hade äl 6/8 enligt den. Men senaste mens kom den 16/7. Ska man ta upp detta vid inskrivning? Det diffar en vecka för BF.
  • Emmson
    Tintun skrev 2017-08-27 12:58:56 följande:

Går inte att pm.a mail till dig.

Står att din sida är privat :/

Kan du lägga till mig?

ghoststanta@hotmail.com

Har bjudit in dig nu. :)
Svar på tråden BF maj 2018