• Emmson

BF maj 2018

Jag har inte sett någon majtråd ännu. Jag plussade nyligen och har bf runt månadsskiftet april/maj. Någon annan som hunnit plussa? Vore så kul att följa varandra och kanske göra en fb-grupp längre fram! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-08-21 17:37
    Det finns en hemlig facebookgrupp nu som är under uppbyggnad. Skicka meddelande till mig med din mailadress så får du en inbjudan via mail till gruppen. Alla som är beräknade i maj är välkomna, även ni som är beräknade strax innan eller strax efter, säg max fem dagar innan eller efter. :)

• Svar på tråden BF maj 2018
  • FrökenJ90
    Emmson skrev 2017-08-19 12:11:24 följande:

Det finns en hemlig facebookgrupp nu som är under uppbyggnad. Skicka meddelande till mig med din mailadress så får du en inbjudan via mail till gruppen. Alla som är beräknade i maj är välkomna, även ni som är beräknade strax innan eller strax efter, säg max fem dagar innan eller efter. :)

Kan inte pm till dig. Kan du skicka ett till mig? Vill gärna vara med i Fb-gruppen.
    Försöker med första barnet sen april 2017
  • Becbec

Plussade i sön/mån, på bim-5:) har bf den 2 maj! Har en tvååring hemma så detta blir nummer två om allt går vägen:)

• Ciconiidae
    Becbec skrev 2017-08-23 16:20:24 följande:

Plussade i sön/mån, på bim-5:) har bf den 2 maj! Har en tvååring hemma så detta blir nummer två om allt går vägen:)

Grattis, vad roligt. Hur gammal är barn nr ett?
  • Emmson
    FrökenJ90 skrev 2017-08-23 06:55:42 följande:

Skrev fel datum. 3/5 är beräknad dag.

Grattis! :) Apparna säger ju lite olika så det blir lätt fel bf.
  • Emmson

Alla som vill vara med i gruppen, skriv pm till mig eller skriv eran mailadress här i tråden :) Jag kan inte heller skriva till alla och det blir så mycket jobb för mig att starta datorn för att skriva pm till alla. Ibland fungerar det från webbläsaren på mobilen, testa det om det inte fungerar från appen för er. 

• 5467
    Emmson skrev 2017-08-23 19:42:26 följande:

Alla som vill vara med i gruppen, skriv pm till mig eller skriv eran mailadress här i tråden :) Jag kan inte heller skriva till alla och det blir så mycket jobb för mig att starta datorn för att skriva pm till alla. Ibland fungerar det från webbläsaren på mobilen, testa det om det inte fungerar från appen för er. 

Pmat dig om att gå med! :)

För de osäkra på hur, ta fram gamla vyn (ej mobilvy) uppe i rubrikerna finns en ikon som ser ut som ett brev. Så får ni klicka på nytt meddelande och skriva i Emmson.

( Det går inte att gå in på Emmsons profil, inte för mig iaf, då det står att den är privat. )
  • Emmson
    5467 skrev 2017-08-23 19:48:57 följande:
    Pmat dig om att gå med! :)

För de osäkra på hur, ta fram gamla vyn (ej mobilvy) uppe i rubrikerna finns en ikon som ser ut som ett brev. Så får ni klicka på nytt meddelande och skriva i Emmson.

( Det går inte att gå in på Emmsons profil, inte för mig iaf, då det står att den är privat. )
    Tack för förtydligan! :) Jag ska kolla mina profilinställningar.
  • Emmson
    Emmson skrev 2017-08-23 20:36:12 följande:
    Tack för förtydligan! :) Jag ska kolla mina profilinställningar.
    Enligt mina inställningar har jag inte låst profil, väldigt märkligt. Någon som är mer insatt och kan hjälpa mig?
Svar på tråden BF maj 2018