• Emmson

BF maj 2018

Jag har inte sett någon majtråd ännu. Jag plussade nyligen och har bf runt månadsskiftet april/maj. Någon annan som hunnit plussa? Vore så kul att följa varandra och kanske göra en fb-grupp längre fram! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-08-21 17:37
    Det finns en hemlig facebookgrupp nu som är under uppbyggnad. Skicka meddelande till mig med din mailadress så får du en inbjudan via mail till gruppen. Alla som är beräknade i maj är välkomna, även ni som är beräknade strax innan eller strax efter, säg max fem dagar innan eller efter. :)

• Svar på tråden BF maj 2018
  • lindaa91
    Längtan 77 skrev 2017-08-28 09:14:28 följande:

Kan inte lägga till mig i gruppen, kan jag söka på den?

Det går nog inte att söka efter gruppen, då den är hemlig.
  • 33villbligravid

Haloj! Tror jag har plussat :D Eller efter så där 10 test måste man väl börja tro på det! Hänger gärna med antingen här eller på FB!

• Emmson
    lindaa91 skrev 2017-08-28 10:22:26 följande:

Det går nog inte att söka efter gruppen, då den är hemlig.

Det stämmer att den inte går att söka på.
  • Emmson
    Anjaheterjag skrev 2017-08-28 15:07:23 följande:

Stannar ingen i denna tråd?

Jag stannar här också, men jag tycker det är lättare att kommunicera i en grupp :)
  • Ciconiidae
    Längtan 77 skrev 2017-08-28 14:24:34 följande:

Ja då vet jag inte...fått mail av dig men fastnar sen på vägen..går inte

Kanske kan du bli vän med ngn som lägger till dig?
  • Emmson
    CathrineW skrev 2017-08-28 03:47:34 följande:

Hej. Jag vill jättegärna vara med i gruppen. Min mail som är kopplat till Facebook är inte användbar längre men kanske du kan lägga till mig ändå? Cathrine Wåghäll heter jag :)

Jag har lagt till dig som vän för att kunna lägga till dig i gruppen. Jag tar bort dig som vän sen :)
Svar på tråden BF maj 2018