• lindaa91

BF maj 2018

Längtan 77 skrev 2017-08-28 09:14:28 följande:

Kan inte lägga till mig i gruppen, kan jag söka på den?

Det går nog inte att söka efter gruppen, då den är hemlig.
  • lindaa91

Hej.

Ville bara uppmärksamma er nya på att den riktiga gruppen tillhör Emmson. Hennes grupp är hemlig och ingen kan se att ni är medlemmar i den.

Välkomna :) 

• lindaa91

Hej.

Ville bara uppmärksamma er nya på att den riktiga gruppen tillhör Emmson. Hennes grupp är hemlig och ingen kan se att ni är medlemmar i den.

Välkomna :) 

• lindaa91
    Emmson skrev 2017-08-30 19:14:56 följande:
    Tack för förtydliganden! Självklart får alla starta egna grupper, men just den här tråden har redan en grupp. :)
    Såklart får alla det :)
  • lindaa91
    PeanutPerfect skrev 2017-10-03 14:22:30 följande:

Idag gick jag in i vecka 8 Hjärta Jag börjar lugna ner mig nu och är inte så orolig som jag var i början med missfall. Jag trodde jag hade bf 27 maj men jag var längre gången än jag trodde. Jag har nu bf den 20 maj istället. Någon mer som är bf den 20 Maj?

Jag väntar med att gå med i fb gruppen för såg att mina vänner kan se om jag är med. Lite känsligt fortfarande då mina föräldrar inte ens vet om det. (Jag vet inte hur jag ska berätta för dom) Men jag kommer in i gruppen sedan. 

Vi ska kolla på bebisen den 24. Jag och min partner ser jätte mycket fram emot det. :D 

Juste! Jag slutade röka tvärt när jag fick reda på graviditeten. Jag har snart varit rökfri i 3 veckor. Känner mig så stark. Någon mer som slutade och röka?

Hej.
    Gruppen Majbebisar 2018 som trådstartaren startade på FB är hemlig och ingen kan se att du är med i den. Du förväxlar"vår" grupp med en annan :). 
Svar på tråden BF maj 2018