• Emmson

BF maj 2018

Jag har inte sett någon majtråd ännu. Jag plussade nyligen och har bf runt månadsskiftet april/maj. Någon annan som hunnit plussa? Vore så kul att följa varandra och kanske göra en fb-grupp längre fram! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-08-21 17:37
    Det finns en hemlig facebookgrupp nu som är under uppbyggnad. Skicka meddelande till mig med din mailadress så får du en inbjudan via mail till gruppen. Alla som är beräknade i maj är välkomna, även ni som är beräknade strax innan eller strax efter, säg max fem dagar innan eller efter. :)

• Svar på tråden BF maj 2018
  • Emmson
    Linda Davidsson skrev 2017-08-30 00:44:08 följande:

Skulle också vilja vara med i Facebook gruppen. Dock fattar jag inte hur man skriver meddelande till varandra här på familjeliv då jag skapade kontot enbart för att vara ned i Facebook gruppen. Har nämligen gravidappen från familjeliv.

Är beräknad till 3/5 alt 4/5.

Vad kul! Jag har skrivit Pm till dig :)
  • Emmson
    Katja7612 skrev 2017-08-30 08:39:23 följande:

Hej alla o grattis till era plus! Plussat nu här oxå och bf 5/5 enligt appen. Skulle gärna hänga med i den hemliga fb-gruppen oxå, min mail är finskalejon@hotmail.com

Har lagt till dig :)
  • Emmson
    Sssarah skrev 2017-08-30 17:10:19 följande:

Hej, jag är ny :)

Plussade iförrigår, bf 6-8maj, fått olika bf-svar.

Tog ut pstaven sista maj iår, fick första mensen efter 5v, andra mensen efter 3v, och tredje mensen kom aldrig ;)

Vi försökte bli gravida sen vi tog ut pstaven, men läst överdrivet mycket information genom google att det kan ta MINST ett halvår innan det sätter sig, så vi är superglada nu!!!

Väntar f.ö. 3an, har en 4,5åring och 2,5 åring.

Hörsägen säger att det finns en hemlig fb-grupp, är väldigt gärna med i den! :)

Vad roligt! Skriv din mailadress här eller skicka meddelande till mig så lägger jag till dig. :)
  • Idodadesign
    Emmson skrev 2017-08-30 18:22:40 följande:

Vad roligt! Skriv din mailadress här eller skicka meddelande till mig så lägger jag till dig. :)

Hej! Jag kan inte skicka meddelande till dig men vill gärna vara med :)
  • lindaa91

Hej.

Ville bara uppmärksamma er nya på att den riktiga gruppen tillhör Emmson. Hennes grupp är hemlig och ingen kan se att ni är medlemmar i den.

Välkomna :) 

• lindaa91

Hej.

Ville bara uppmärksamma er nya på att den riktiga gruppen tillhör Emmson. Hennes grupp är hemlig och ingen kan se att ni är medlemmar i den.

• Edalia

Hej Hej! :)

Plussade i lördags med nr.4

Bf 9/5

Har tre söner sen innan .

Är gärna med i fb gruppen Men kan inte skicka meddelande till dig.

• Emmson
    Edalia skrev 2017-08-30 18:36:38 följande:

Hej Hej! :)

Plussade i lördags med nr.4

Bf 9/5

Har tre söner sen innan .

Är gärna med i fb gruppen Men kan inte skicka meddelande till dig.

Jag har skickat meddelande till dig. :)
  • Emmson
    lindaa91 skrev 2017-08-30 18:35:58 följande:

Hej.

Tack för förtydliganden! Självklart får alla starta egna grupper, men just den här tråden har redan en grupp. :)
Svar på tråden BF maj 2018