• Emmson

BF maj 2018

Jag har inte sett någon majtråd ännu. Jag plussade nyligen och har bf runt månadsskiftet april/maj. Någon annan som hunnit plussa? Vore så kul att följa varandra och kanske göra en fb-grupp längre fram! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-08-21 17:37
    Det finns en hemlig facebookgrupp nu som är under uppbyggnad. Skicka meddelande till mig med din mailadress så får du en inbjudan via mail till gruppen. Alla som är beräknade i maj är välkomna, även ni som är beräknade strax innan eller strax efter, säg max fem dagar innan eller efter. :)

• Svar på tråden BF maj 2018
  • Ciconiidae
    5467 skrev 2017-09-01 16:12:26 följande:

MamatillL, er grupp går stt söka på samt visar medlemmarna om en klickar in på gruppens info.

Den som Emmson administrerar är sluten, hemlig och icke sökbar = går ej att se någon som helst info, medlemmar etc. för en utifrån så finns ej gruppen, det gör däremot din. :)

Ja, så jag skulle inte uppskatta att bli tillagd där utan att jag bett om det. Eftersom det går att se för andra att jag är medlem. Så det är fult att plocka mailadresser här och lägga till medlemmar som inte bett om det.
  • Emmson
    hejallaa skrev 2017-08-31 09:40:18 följande:

Kan ni bjuda in mig också på fb gruppen

Har skickat meddelande :)
  • Emmson
    Dagsmeja skrev 2017-08-31 14:34:36 följande:

Plussade nyss och kan knappt tro det! Vill gärna vara med i facebookgrupp, men när jag klickar på ditt användarnamn så stor det att du har hemlig profil. Så jag kan inte skicka PM..

Har skickat meddelande :)
  • 5467
    5467 skrev 2017-09-01 16:12:26 följande:

MamatillL, er grupp går stt söka på samt visar medlemmarna om en klickar in på gruppens info.

Den som Emmson administrerar är sluten, hemlig och icke sökbar = går ej att se någon som helst info, medlemmar etc. för en utifrån så finns ej gruppen, det gör däremot din. :)

Så förtydligar att jag hellre stannar i den gruppen som Emmson administrerar. Är endast intresserad av fullt sluten och hemlig grupp, MamatillL
  • Emmson
    Olivia1995 skrev 2017-08-31 21:35:27 följande:

Vill gärna oxå vara med i Facebook gruppen :D

Behöver din mailadress för att lägga till dig :)
  • Delphin80

Hej
    Jag plusaade igår och beräknad till 7/5.
    Finns det nån grupp på Facebook som är också hemlig.

• Emmson
    carrolinea skrev 2017-09-01 10:44:13 följande:

Hej,

Jag hänger gärna med i Facebook-gruppen men lyckades inte skicka meddelande till dig Emmson.

Tog ett nytt test idag som är starkare än igår :)

Kan inte riktigt fatta än men bf 7/5 :)

carrolinea skrev 2017-09-01 10:44:13 följande:

Hej,

Jag hänger gärna med i Facebook-gruppen men lyckades inte skicka meddelande till dig Emmson.

Tog ett nytt test idag som är starkare än igår :)

Kan inte riktigt fatta än men bf 7/5 :)

Har skickar meddelande till dig :)
  • Emmson
    Cissi 88 skrev 2017-09-01 11:37:57 följande:

Jag har plussat med BF 10 maj. Svårt att ta in att jag är gravid. Vill gärna vara med i gruppen på fb! Emmson skriv gärna till mig också. 

Har skrivit till dig. :)
  • Emmson
    MamatillL skrev 2017-09-01 13:36:24 följande:

Emmson vilken grupp lögger du till alla i ?

Jag är admin i majgruppen den hemliga gruppen :)

I min grupp. Den här tråden handlar om min grupp, en hemlig majgrupp. Jag ber dig åter igen lämna den här tråden eftersom du skapar stor förvirring. Starta en egen tråd om din grupp.

Hoppas du får en fin helg!
Svar på tråden BF maj 2018