BF maj 2018
Hej, jag plussade i torsdags med bf 30 april/1 maj. Andra barnet.
Kännt dovt illamående och stickningar i magen hittils. Uppstötning torskväll, vet inte om det hade med graviditeten att göra.
Hej, jag plussade i torsdags med bf 30 april/1 maj. Andra barnet.
Kännt dovt illamående och stickningar i magen hittils. Uppstötning torskväll, vet inte om det hade med graviditeten att göra.
Jag känner igen alla tankarna.. Vi har en bokad resa till alperna i mars- älskar att åka skidor! Hur blir det med den?! Ska man boka av eller inte?! Skulle nått hända så lär man ju vilja ha den där resan att se fram emot.. Samtidigt är det en del pengar att spara om man avbokar.. Försöker hålla mig borta från så många trådar som möjligt här på fl iaf, blir bara vettskrämd av dem.. Sen förstår jag att man kanske inte har ett lika stort behov av att "skriva av sig" om allt är frid och fröjd men läser man i forum här känns det som om man sticker ut om man inte spyr redan i vecka 3, har 10 mf i bagaget etc.. Det är självklart sanning för många och oerhört tragiskt men också jobbigt att läsa om när man är i den här sitsen.. Eller vad säger du?
Jag bor i göteborg :) Du?
Vad roligt! :) Kan ju hoppas att vi blir ett gäng Göteborgare här om ett tag. Hade varit roligt att hålla kontakten och kanske ses så småningom?!
Ok, ja men precis så känner jag med. Vill gärna vara lite längre gången innan jag går med i någon sån grupp. Sen vet man ju aldrig, kanske dyker upp någon man känner där?! Hade varit lite jobbigt så här tidigt när man inte berättat för någon annan än sambon...och er då ;)
Jag bor i Västra Frölunda, du?
Men vilket sammanträffande :D åh det gör jag absolut! Så spännande alltså, det är ju bara 9dagar efter äl idag, att man redan kan se på ett test är ju otroligt! Hur många dagar efter äl började du skymta pluset?
Jag försöker skapa en grupp på fb. Jag behöver lägga till minst en person! Någon frivillig? Jag tror det räcker med mailadress. Skicka meddelande om du/ni inte vill skriva här :)
Jag försöker skapa en grupp på fb. Jag behöver lägga till minst en person! Någon frivillig? Jag tror det räcker med mailadress. Skicka meddelande om du/ni inte vill skriva här :)
Jag är extremt trött idag, 3+6. Kommer inte ihåg när tröttheten började sist. Har dock en sjukling hemma så jag kanske också är lite sjuk. Känner ni av tröttheten?
Plussade i sön/mån, på bim-5:) har bf den 2 maj! Har en tvååring hemma så detta blir nummer två om allt går vägen:)
Enligt mina inställningar har jag inte låst profil, väldigt märkligt. Någon som är mer insatt och kan hjälpa mig?