Vattendjuret skrev 2017-08-19 22:11:09 följande:
Jag känner igen alla tankarna.. Vi har en bokad resa till alperna i mars- älskar att åka skidor! Hur blir det med den?! Ska man boka av eller inte?! Skulle nått hända så lär man ju vilja ha den där resan att se fram emot.. Samtidigt är det en del pengar att spara om man avbokar.. Försöker hålla mig borta från så många trådar som möjligt här på fl iaf, blir bara vettskrämd av dem.. Sen förstår jag att man kanske inte har ett lika stort behov av att "skriva av sig" om allt är frid och fröjd men läser man i forum här känns det som om man sticker ut om man inte spyr redan i vecka 3, har 10 mf i bagaget etc.. Det är självklart sanning för många och oerhört tragiskt men också jobbigt att läsa om när man är i den här sitsen.. Eller vad säger du?
Jag bor i göteborg :) Du?
Svårt det där! Man måste ju utgå från att det kommer gå bra, det gör det ju oftast. Men samtidigt vara medveten om att saker kan hända. Är nog bäst att kolla med barnmorska vad de tror. Vi hade tänkt åka på bröllopsresa i vinter! Januari eller februari... vågar man det?! Haha blir nog isf då att åka till något varmt land och bara slappa. Kanske annat att åka skidor?
Tror som du, att man har olika behov av att skriva av sig om det är något som oroar en. Och vi är ju båda oroliga :D nej men man får väl hoppas att man kommer må bra. är nog bra att inte läsa för mycket. Gjorde en användare på FL så fort jag plussat. Trodde inte jag skulle hamna på den här sidan någonsin faktiskt hahah.
Jag bor i Örebro!