• Emma1988

BF maj 2018

Jag plussa idag. Är beräknad till den 27/4 . Men räknar med en maj bebis ! Hade varit kul med en fb grupp sen ????

• Emma1988

Jag har inte så mkt symtom än. Endast ömma bröst molvärk och halsbränna ibland. Helt olika från mina andra grav, men har en enorm rädsla att få MF. Har fått två stinna

• Emma1988
    luna21 skrev 2017-08-21 06:32:02 följande:

Jag plussade förra veckan:) bf i slutet av april ????????

Mitt första barn, är i vecka 6 (5+1) enligt min app.

Jag har fruktansvärda smärtor i magen, någon annan som också har så? ????

Jag har oxå en deö smärtor i magen lr runt äggstockarna så jag tror nästa att mensen kommer .
  • Emma1988
    Sajood skrev 2017-08-21 10:16:17 följande:

Hej! Har bf i slutet på april, men mina tidigare två barn har inte varit så snabba så jag hänger lite här i majgruppen tänkte jag. :) Är i vecka 6. Hur mår ni?

Jag mår helt okej tycker jag. Lite illamående ibland som kommer o går, ömma bröst och typ molande värk hela dagen igår vilket var jobbigt. Trodde typ att mensen skulle komma . Hur mår du?
  • Emma1988

Min mens har oxå passerat men upplever ibland som att mensen ska komma idag har de varit bättre

luna21 skrev 2017-08-21 14:48:48 följande:

Okej :) jag har redan passerat min mens så tror inte att det sker för mig. Ska ringa gyn imorgon och rådfråga. Har blivit en del sömnlösa nätter nu ... jagar upp mig själv också eftersom att det är första gången och man vet inte vad som är normalt och hur man ska känna.. :)

• Emma1988
    Emmson skrev 2017-08-21 18:03:20 följande:
    Skicka din mailadress i meddelande till mig så får du en inbjudan på mailen. Den mailen du har kopplad till din fb :)
    jag vill gärna vara med i gruppen. emma.aellig @gmail.com
Svar på tråden BF maj 2018