• Emmson

BF maj 2018

Jag har inte sett någon majtråd ännu. Jag plussade nyligen och har bf runt månadsskiftet april/maj. Någon annan som hunnit plussa? Vore så kul att följa varandra och kanske göra en fb-grupp längre fram! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-08-21 17:37
    Det finns en hemlig facebookgrupp nu som är under uppbyggnad. Skicka meddelande till mig med din mailadress så får du en inbjudan via mail till gruppen. Alla som är beräknade i maj är välkomna, även ni som är beräknade strax innan eller strax efter, säg max fem dagar innan eller efter. :)

• Svar på tråden BF maj 2018
  • FH24

Hej! Går gärna med här :)

Plussade på äl+8 (förra tisdagen) och är nu i v.5.

BF blir runt den 14e maj om allt går som det ska.

Vart lite orolig de senaste dagarna då det i söndag kom lite ljust ljust rosa på pappret men inte vart något mer efter det, så håller tummarna.

Hört att man kan få en liten blödning i samband när man skulle haft mens.

Mina symptom har varit molvärk, ont i svanken, ömmande bröst och nu springer jag även och kissar ofta, haha :)

• Lussebulle2017
    Charlieellerså skrev 2017-09-05 07:27:29 följande:

Jag har mensvärk till och från men har haft så i början med alla barn och det har ju gått bra så jag försöker att inte oroa mig. Så länge du inte blöder i samband med stark mensvärk är det antagligen helt lugnt

Tack för lugnande svar!
  • Lussebulle2017
    Charlieellerså skrev 2017-09-05 07:27:29 följande:

Jag har mensvärk till och från men har haft så i början med alla barn och det har ju gått bra så jag försöker att inte oroa mig. Så länge du inte blöder i samband med stark mensvärk är det antagligen helt lugnt

Tack för lugnande svar!
  • hannaa2017
    Lussebulle2017 skrev 2017-09-05 06:53:10 följande:

Hej tjejer!

Jag plussade för några dagar sedan.

Med mina uträkningar är jag i vecka 5. Bf maj -18 :)

Men, är det någon mer som har en väldig mensvärk till och från? Inget blod eller så. Imorse vaknade jag av hugg på vänstra sidan. Är så jäkla rädd för missfall.

Är detta normalt? "/

Jag har exakt samma. Blir också nojig. Men det ska väl vara normalt säger många. Hoppas det iallafall :)
  • amandajunii

Det verkar som jag får mf tyvärr. Började blöda lite nu på morgonen :/ Suck.

Lycka till alla ni andra! ?

• bananahpie

Hej! Jag plussade svagt för 3 dagar sen och idag på bim plussa jag mycket starkare :D

Fjärde försöket var detta. Har en son på 3 år som är född 9e maj och om allt går som det ska, så är den lilla i magen beräknad 14e maj :)

• bananahpie
    bananahpie skrev 2017-09-05 12:01:31 följande:

Hej! Jag plussade svagt för 3 dagar sen och idag på bim plussa jag mycket starkare :D

Fjärde försöket var detta. Har en son på 3 år som är född 9e maj och om allt går som det ska, så är den lilla i magen beräknad 14e maj :)

Glömde skriva, jag är 22 år och killen 29 år :)
  • Charlieellerså
    amandajunii skrev 2017-09-05 11:09:59 följande:

Det verkar som jag får mf tyvärr. Började blöda lite nu på morgonen :/ Suck.

Lycka till alla ni andra! ?

Åh vad tråkigt. Hoppas att du snart får ett plus igen. Styrkekram
  • Charlieellerså
    bananahpie skrev 2017-09-05 12:01:31 följande:

Grattis. Jag är beräknad ungefär samtidigt beroende på hur jag räknar.
  • Charlieellerså

Funderar på mitt plus. Jag plussade på Äl + 8 redan nu när jag kollat mina anteckningar. Körde med Äl-test. Plussade med digital 1-2 veckor på Äl + 10. Har aldrig fått gravid på digitala innan bim förut. Hcg måste stigit fort denna gång. Kanske fäste ägget snabbt? Kanske därför kag mått illa tidigare än någonsin nu också.

Svar på tråden BF maj 2018