• FH24

BF maj 2018

Hej! Går gärna med här :)

Plussade på äl+8 (förra tisdagen) och är nu i v.5.

BF blir runt den 14e maj om allt går som det ska.

Vart lite orolig de senaste dagarna då det i söndag kom lite ljust ljust rosa på pappret men inte vart något mer efter det, så håller tummarna.

Hört att man kan få en liten blödning i samband när man skulle haft mens.

Mina symptom har varit molvärk, ont i svanken, ömmande bröst och nu springer jag även och kissar ofta, haha :)

• FH24
    bananahpie skrev 2017-09-05 12:01:31 följande:

Hej! Jag plussade svagt för 3 dagar sen och idag på bim plussa jag mycket starkare :D

Fjärde försöket var detta. Har en son på 3 år som är född 9e maj och om allt går som det ska, så är den lilla i magen beräknad 14e maj :)

Stort grattis! :D

Vad kul att vi har BF samma dag! :D
  • FH24
    MisseKido skrev 2017-09-05 12:43:49 följande:

Jag har BF 13:e eller 14:e står olika på sidorna. När hade ni sista mensens första dag? 7/8 hade jag.

Samma här 7/8 :D

Roligt med fler som har samma datum :D

Några symptom ännu? :)
  • FH24
    bananahpie skrev 2017-09-05 13:04:19 följande:

Tack och grattis själv! Ja vad roligt :D

Tack! :D
  • FH24
    bananahpie skrev 2017-09-05 13:04:19 följande:

Tack och grattis själv! Ja vad roligt :D

Tack! :D
    MisseKido skrev 2017-09-05 19:12:28 följande:

Lite tröttare än vanligt på kvällarna. Och lite mer aktivitet i magen den bubblar och spänner och har sig. Med första barnet mådde jag riktigt illa om jag inte åt heeela tiden fram till v.11 cirka. Andra barnet hade jag väldigt lite symptom första tiden och mådde inte alls illa, däremot sammandragningar startade i tidigt skede. Känns inte som att jag kommer få så mkt symptom den här gången, men vi får se :) har du mkt symptom?

Njae, inte ännu iaf haha :)

Haft molvärk och ont i svanken, smått ömmande bröst och börjat springa och kissa lite oftare :) är också rätt trött på kvällarna, sen om det beror på graviditeten eller att det är mycket på jobbet är svårt att säga haha :)
  • FH24
    Preggo88 skrev 2017-09-07 06:01:49 följande:

Jag väntar första barnet, är i vecka 4+2, BF 14/5

Hur mår ni andra? Har inga direkta symptom annat än molvärk och något ömma bröst.

Grattis! :D

Också BF runt den 14e maj, idag i vecka 5 (4+3) :D

Vad skönt med någon som har samma, inte heller några direkta symptom mer än lite ömmabröst, molvärk och att jag behöver springa och kissa lite oftare haha :)
  • FH24
    jane87 skrev 2017-09-06 20:48:52 följande:

halloj! Jag plussade i går! Så spännande! Har två barn sen innan! Bf blir runt den 14 maj tror jag... då jag har en cyckel på ca 39 dagar så är det inte så lätt att skriva in i dom där gravid apparna ????

Grattis till er alla!

Stort grattis! :D verkar som att vi är några stycken med BF 14e maj, ska bli så roligt att följa alla och se hur lika/olika graviditetrena kan se ut i samma stadie :D
  • FH24
    Preggo88 skrev 2017-09-07 08:17:59 följande:

Grattis själv! :D Är det också din första?

Jag är även väldigt trött, somnar alltid framför tv på kvällarna.

Skönt att vi har någorlunda samma symtom, blir intressant att följas upp under graviditetens gång. :)

Tack :D jaa, även första för mig!

Också trött, vet dock inte om det beror på graviditet eller att det är mycket på jobbet haha :)

Verkligen, ska bli spännande att följa och se hur lika/olika graviditetena kan se ut i samma stadie :D
  • FH24

Hej på er! :D

Tänkte höra om det är någon här inne som ännu blivit illamående och i vilken vecka startade det ? Är idag i v.5 (4+4) och känner inte av något illamående.

Önskar nästan att jag hade det så att man kunde veta att allt är bra, då mina symptom är rätt få haha. Antar dock att jag kommer få ångra att jag sagt det när det slår till (a)

• FH24
    Charlieellerså skrev 2017-09-08 07:32:41 följande:

Jag har mått illa från Äl + några dagar denna gång. Är 4+3 i dag. Men förra graviditeten kom illamåendet i v 7 så det är så olika

Tack för svar! :D

Lär säkert ångra att jag "önskade" gravidillamående när det väl dyker upp haha ;) vill bara ha ett tydligt tecken på att allt är som det ska, känns så overkligt när man inte riktigt känner något (a)
Svar på tråden BF maj 2018