Inlägg från: Charlieellerså |Visa alla inlägg
  • Charlieellerså

BF maj 2018

Plussade i förrgår på Äl +9 och fick det i dag bekräftat med cv digital . Har BF 16 maj och det kommer i såfall bli mitt fjärde barn. Förra graviditeten kände jag inte något symptom innan bim. Nu mår jag redan så illa, har molvärk, jätteömma bröst. Grattis till alla plus

• Charlieellerså
    Archimedes skrev 2017-09-03 23:00:35 följande:

Hur gamla är dina barn?

De är 7,6 och 1 år. Vi kände att vi dels ville ha ännu ett men även att minstingen skulle Få den fördelen de två äldsta haft i att få ett syskon nära i ålder.
  • Charlieellerså
    hannaa2017 skrev 2017-09-04 19:19:27 följande:

Gick in i v. 5 idag. Fler än jag som känner molvärk? Man blir ju supernojig för minsta lilla.

Jag har molvärk. Jag har dock haft så förut under tidig graviditet så jag känner mig lugn att det brukar höra till
  • Charlieellerså
    Blixt3 skrev 2017-09-04 08:49:09 följande:

Jag hänger också med här, plussade idag och har BF den 15:e maj :D

Grattis Jag har 16:E maj
  • Charlieellerså
    Blixt3 skrev 2017-09-04 08:49:09 följande:

Jag hänger också med här, plussade idag och har BF den 15:e maj :D

Grattis Jag har 16:E maj
  • Charlieellerså
    Lussebulle2017 skrev 2017-09-05 06:53:10 följande:

Hej tjejer!

Jag plussade för några dagar sedan.

Med mina uträkningar är jag i vecka 5. Bf maj -18 :)

Men, är det någon mer som har en väldig mensvärk till och från? Inget blod eller så. Imorse vaknade jag av hugg på vänstra sidan. Är så jäkla rädd för missfall.

Är detta normalt? "/

Jag har mensvärk till och från men har haft så i början med alla barn och det har ju gått bra så jag försöker att inte oroa mig. Så länge du inte blöder i samband med stark mensvärk är det antagligen helt lugnt
  • Charlieellerså
    amandajunii skrev 2017-09-05 11:09:59 följande:

Det verkar som jag får mf tyvärr. Började blöda lite nu på morgonen :/ Suck.

Lycka till alla ni andra! ?

Åh vad tråkigt. Hoppas att du snart får ett plus igen. Styrkekram
  • Charlieellerså
    bananahpie skrev 2017-09-05 12:01:31 följande:

Hej! Jag plussade svagt för 3 dagar sen och idag på bim plussa jag mycket starkare :D

Fjärde försöket var detta. Har en son på 3 år som är född 9e maj och om allt går som det ska, så är den lilla i magen beräknad 14e maj :)

Grattis. Jag är beräknad ungefär samtidigt beroende på hur jag räknar.
  • Charlieellerså

Funderar på mitt plus. Jag plussade på Äl + 8 redan nu när jag kollat mina anteckningar. Körde med Äl-test. Plussade med digital 1-2 veckor på Äl + 10. Har aldrig fått gravid på digitala innan bim förut. Hcg måste stigit fort denna gång. Kanske fäste ägget snabbt? Kanske därför kag mått illa tidigare än någonsin nu också.

Svar på tråden BF maj 2018