Babyverkstaden2017 skrev 2017-09-08 20:37:19 följande:
Kan jag få ventilera lite oro? Plussade med CB digital (1-2 veckor) på morgonen och kvällen i torsdags. Nu när jag gjorde en rsfu-sticka (vanlig) så visade den ingenting. Rsfu visade heller inget morgonen när jag sedan plussade med CB. Kan jag ha för låga hcg-nivåer för rsfu fortfarande?? K
RFSU är vad jag hört väldigt sega så hcg kan fortfarande vara lågt. Det ända du kan göra är att avvakta och testa igen om ett par dagar om du ska testa med RFSU eller testa igen med samma märke på testet som du fick plus på först
. Personligen blir jag knäpp på detta testande, jag hade stickor kvar från när jag plussade och tänkte jag skulle testa för att se om strecket ökat i styrka.
Igår var det svagare än förrgår, jag blev helt knäpp i huvudet och var säker på att något nu är fel och testa säker 5gånger igår. Men saken är den att jag fortfarande är innan bim och hcg nivåerna är forfarande låga så allt jag äter, dricker påverkar ju styrkan på strecket. Nu fick jag tillslut ett lika starkt streck som dagen innan och testen är nu slut så nu ska jag bara vara gravid ett tag och testa med digitalt i slutet av nästa vecka