• Saandie

BF maj 2018

Emmson skrev 2017-08-19 12:11:24 följande:

Jag har inte sett någon majtråd ännu. Jag plussade nyligen och har bf runt månadsskiftet april/maj. Någon annan som hunnit plussa? Vore så kul att följa varandra och kanske göra en fb-grupp längre fram! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-08-21 17:37
    Det finns en hemlig facebookgrupp nu som är under uppbyggnad. Skicka meddelande till mig med din mailadress så får du en inbjudan via mail till gruppen. Alla som är beräknade i maj är välkomna, även ni som är beräknade strax innan eller strax efter, säg max fem dagar innan eller efter. :)

Hej!

Gud vad kul :) Jag har också precis plussat (och detta är efter ca 9 olika tester inom loppet av tre dagar). BF är 14 maj 2018. Jag är 27 och sambon 30. 

Känns skönt att kunna berätta detta då vi helst vill undvika att säga det för tidigt till nära och kära. Skönt med en support grupp, då jag känner mig rätt så vilsen i alla frågor och känslor jag har. 

Önskar alla ett stort grattis!!

• Saandie

Hej!

Gud vad kul med denna tråd Glad Jag har också precis plussat (och detta är efter ca 9 olika tester inom loppet av tre dagar). BF är 14 maj 2018. Jag är 27 och sambon 30. 

Känns skönt att kunna berätta detta då vi helst vill undvika att säga det för tidigt till nära och kära. Skönt med en support grupp, då jag känner mig rätt så vilsen i alla frågor och känslor jag har. 

Än har jag inte några jätte symptom. Lite mer trött, damernas brukar jag vanligt gå på ofta så jag vet inte om det räknas. Men inatt!! Då hade jag så många och "skarpa" drömmar och vaknade upp minst 5-6 gånger... men jag visste om att jag skulle ta dagens gravtest som antingen plus eller negativt - så kan ha varit att jag var nervös :P

Ska bli kul att läsa om hur allas resa förändras framöver. Önskar alla ett stort grattis!! Kyss

• Saandie
    Babyverkstaden2017 skrev 2017-09-09 08:29:53 följande:
    Tack för lugnande ord! :) Testandet håller också på att göra mig lite knäpp! Det är ju svårt att ta in att man är gravid, jag kommer nog inte vara helt lugn tills jag får se barnet på ultraljud! ^^
    Jag känner precis samma sak!! Har så många tankar och frågor, som jag inte ens tänkt på tidigare. Jag tror inte jag har förstått att JAG ska bli mamma. Kommer också bli lugn först vid ultraljudet :( Har du berättat för släkt/nära än?
  • Saandie
    Cocos222 skrev 2017-09-09 17:46:04 följande:

Jag plussade idag! Jag vågar knappt tro det är sant men berättade för de som står mej närmast då de vet att vi försökt över ett år.

Grattis!! När är bf? :D
Svar på tråden BF maj 2018