• Emmson

BF maj 2018

Jag har inte sett någon majtråd ännu. Jag plussade nyligen och har bf runt månadsskiftet april/maj. Någon annan som hunnit plussa? Vore så kul att följa varandra och kanske göra en fb-grupp längre fram! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-08-21 17:37
    Det finns en hemlig facebookgrupp nu som är under uppbyggnad. Skicka meddelande till mig med din mailadress så får du en inbjudan via mail till gruppen. Alla som är beräknade i maj är välkomna, även ni som är beräknade strax innan eller strax efter, säg max fem dagar innan eller efter. :)

• Svar på tråden BF maj 2018
  • JOHSTE
    Celegans skrev 2017-09-19 08:59:21 följande:

Grattis! Jag har inskrivning v 11 och UL v 12. :)

Skönt att inte vara ensam :) Hur mår du annars?
  • Wiwi87

Vill gärna joina FB gruppen:) Men fattar inte hur jag skickar (min mejladress) i ett privat meddelande?

• majbebis2016

Jag hoppar gärna in här! BF 22 maj-18. Har en son som är född 21 maj-16

Finns det någon facebookgrupp?

• majbebis2016
    majbebis2016 skrev 2017-09-19 19:03:22 följande:

Jag hoppar gärna in här! BF 22 maj-18. Har en son som är född 21 maj-16

Finns det någon facebookgrupp?

Jag har första tiden till bm i början av november. Behövde inte komma på inskrivning/hälsosamtal då vi fick barn förra året.
  • trollis86

Plussade igår och blev verkligen överraskad eftersom jag inte alls trodde jag var gravid även om vi försökt på riktigt de senaste 2 månaderna. Så bf 25 maj om allt går som det ska. Fick missfall 1 år sedan i v 12 så är nog nervös att det ska bli så igen, men har en dotter som fyller 3 i oktober så ska hoppas hon får bli storasyster denna gång ??

• Matildaaaaa

Grattis allihopa :)

Det här blir vårat andra barn. Dock så slutade det inte så bra senast då vår lilla tjej hade en såkallad Robertsonsk translokation och lämnade oss tidigt. BF 30 Maj

• Emmson

Alla ni som vill bli medlem i fb-gruppen, läs huvudinlägget! Skicka eran mailadress till mig i meddelande. Gruppen är hemlig så ingen ser om ni går med i den. Välkomna! :)

• Celegans
    JOHSTE skrev 2017-09-19 16:25:14 följande:
    Skönt att inte vara ensam :) Hur mår du annars?
    Jag mår nog egentligen oförskämt bra för att vara i v8 +4. Jag har lite illamående till och från, men det har inte riktigt tagit fart och jag har inte behövt spy. Mest tappar jag aptiten emellanåt eller känner mig lite äcklad av mat, men det går i vågor och helt plötsligt är jag hungrig. Mest känner jag av trötthet och ömma bröst. Längtar ihjäl mig efter UL! Hur mår du?
  • PeanutPerfect

Jag fick till för inskrivning fort här. Ska dit redan nästa vecka. Min partner verkar inte vara lika hype som jag är. Är det normalt?

• Schweizaren

Wiehoooo, idag såg vi ett tickande hjärta och en liten liten liten kropp på ultraljudet. Vecka 8+1, jag hade räknat rätt:)

17mm lång kropp. Så härligt att allt illamående är för ngt gott, nu spyr jag gärna dagen lång!

Svar på tråden BF maj 2018